۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰

نایب رئیس فدراسیون ورزش های کارگری:

۳۳ انجمن مستقل در فدراسیون ورزش های کارگری فعال هستند

۳۳ انجمن مستقل در فدراسیون ورزش های کارگری فعال هستند

ساری- نایب رئیس فدراسیون ورزش های کارگری با اشاره به اینکه این فدراسیون جهانی و بزرگ است، گفت: ۳۳ انجمن مستقل در این فدراسیون فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های کارگری استان مازندران اظهار داشت: کسی که مسئول شده است باید هر وعده و حرفی که می‌زند عمل کند و عامل باشد.

محمدی با اشاره به اینکه، پروسه مدیریت خیلی محدود است، از تعیین تکلیف ورزش‌های کارگری استان پس از دو سال بلاتکلیفی تقدیر کرد و با بیان اینکه، فدراسیون جهانی فدراسیون بزرگی است، افزود: امروز ۳۳ انجمن مستقل در فدراسیون داریم که هر کدام کمیته‌های مختلفی دارند.

محمدی بیان کرد: این فدراسیون در قالب یک وزارتخانه کار می‌کند که در استان‌ها نیازمند افراد توانمند است و مازندران پتانسیلی بسیار خوبی دارد و اکثر مدیران ملی مازندرانی هستند.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با بیان اینکه باید برای موفقیت تعامل داشته باشیم، افزود: باید تلاش کرد تا مازندران به رتبه اول کشور باشد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده و فدراسیون تمام و کمال در خدمت ورزش استان مازندران هستیم چون مازندران پتانسیل بالایی در ورزش دارد.

در این مجمع بهزاد محمودی با ۱۸ رأی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های کارگری مازندران انتخاب شد و مجتبی کولاییان دیگر کاندیدای این مجمع نیز توانست ۷ رأی را کسب کند.

کد خبر 5683856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha