۲۸ دی ۱۴۰۱، ۷:۳۳

سرپرست سازمان امداد و نجات خبر داد

۴۴ شهرستان جنوب کشور درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی ادامه دارد

۴۴ شهرستان جنوب کشور درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی ادامه دارد

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۴۴ شهرستان در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر سیل و آبگرفتگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی از امدادرسانی به ۶۷۴ نفر به دلیل سیل و آبگرفتگی خبر داد و گفت: تاکنون در ۲۶ منطقه در ۸ استان شامل ۵ شهر، ۱۲ روستا، ۳ منطقه عشایری و ۶ جاده عملیات امدادرسانی برای کمک به محصورین در سیل و آبگرفتگی انجام شده است و تا کنون ۳۱ نفر اسکان اضطراری دریافت کرده‌اند.

وی افزود: ۱۰۴ تیم عملیاتی شامل ۴۱۱ امدادگر در این عملیات‌ها شرکت کردند و امدادگران تاکنون نسبت به تخلیه آب از ۲۹ منزل مسکونی اقدام کرده‌اند.

محمودی ادامه داد: امروز ۵ چادر اسکان، ۱۷۷ تخته پتو، ۱۴۴ تخته موکت، ۶۳ چراغ والور ،۱۰۳ بسته موادغذایی و ۲۶۰ قوطی کنسروجات در بین متاثرین از حوادث جوی در مناطق ذکرشده توزیع شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۴۴ شهرستان در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر سیل و آبگرفتگی است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5685437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      5 1
      سالی یک روز باران نعمت الهی میاد که لیاقت همونم نیست یعنی ناکارامدان ومسببان که بایدپاکساری ولیشترازاین باعث کفران نعمت نشونداین همه کاردان هست بگذاریدمردم ازنعمت خدابهره مندشوندبعدازچهل سال این همه هزینه معلوم نیست پاسخگونیست یه زیرساخت درست نیست چه کسانی پیگیرندتاکی بایدمردم تاوان باندبازی و.....