۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲

جنگلبانان نمونه مازندران تقدیر شدند

جنگلبانان نمونه مازندران تقدیر شدند

ساری- مراسم تکریم از جنگلبان نمونه کشور و خانواده شهدای منابع طبیعی همزمان با ششمین جشنواره روز ملی جنگلبان در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین جشنواره روز ملی جنگلبان و جان نثاران منابع طبیعی همزمان با برپایی آن در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری نیز برگزار شد.

این جشنواره تکریم از انسان‌هایی است که در دفاع از منابع طبیعی و حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از جان و مال خود می‌گذرند تا این میراث ارزشمند را در اختیار آیندگان قرار دهند.

در این مراسم ۱۷ نفر جنگلبانان نمونه کشور، خانواده‌های شهدای منابع طبیعی و تعدادی از جنگلبانان افتخاری در سالن اجتماعات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و بطور همزمان بصورت آنلاین در ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها، نمونه‌های استانی مورد تکریم قرار گرفتند.

در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، ۸ نفر به عنوان جنگلبان نمونه منتخب و از آنها تقدیر بعمل آمد. زینب مرادی، عادل امامی، ابوذر برزگر، مهدی جمشیدی، محمدتقی فرمانبر، غلامرضا امیری قادی، علی آقایی، حسین رفیعی چنگلبانان نمونه این اداره کل بوده‌اند.

کد خبر 5685606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسماعیل اسدی کفشگری IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      چرا ۸ نفر باید به همه شأن جایزه داد چراکه کل جنگل های شمال را به نابودی کامل کشاندند درود بر شرف شأن برید ببینید که بعد انقلاب اسلامی ایران جنگل های شمال چند درصد توسط این آقایان نابود شد باید مدال خیانت داد