۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

امام جمعه بوشهر:

۱۷۰۰ کلاس درس فرسوده در بوشهر وجود دارد

۱۷۰۰ کلاس درس فرسوده در بوشهر وجود دارد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به وجود هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی در استان گفت: نهضت پایان کلاس‌های درس تخریبی در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر محرومیت تاریخی را تجربه کرده و اکنون باید مسئولان همت کنند در این استانی که برای کشور سراسر ثروت است، مدارسی با شاخص‌های استاندارد ایجاد شود.

وی با اشاره به وجود هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی در استان بیان کرد: در این استان زرخیز که گنج ایران است و در کنار صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی نباید این تعداد کلاس تخریبی داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در مرکز استان بوشهر ۵۰۰ کلاس درس تخریبی داریم اضافه کرد: محرومیت‌های استان بوشهر در کنار تولید ثروت برای کشور زیبنده نیست.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت پایان کلاس‌های درس تخریبی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید با برنامه زمان‌بندی مناسب به گونه‌ای اقدام شود که هیچ کلاس درس تخریبی در این استان نداشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت کار خیرین تاکید کرد: نتیجه کارهای خیر در دنیا شروع می‌شود و هر قدم خیری که برداشته می‌شود خداوند هم عنایت ویژه‌ای خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خیرین را از افراد محبوب خدا دانست و خاطرنشان کرد: خدا اهل احسان را دوست دارد و کسانی که محبوب خدا می‌شود خدا هم در حق او محبت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از لحظه لحظه عمر خود برای کار خیر استفاده کنیم افزود: مدرسه از کارهای خیری است که مثل یک رودخانه سیال برکات بسیار زیادی را در پی دارد و منشأ تولید انسان‌های بزرگ می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری مدرسه‌سازی را منبع جوشان کار خیر و خدمت دانست و گفت: انسان در کار مدرسه سازی هر مقدار شتاب کند آثار و برکات بیشتری را در پی دارد.

کد خبر 5685692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha