۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳

درگفتگو با مهر مطرح شد؛

فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جریان انقلاب با خمیرمایه صداقت

فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جریان انقلاب با خمیرمایه صداقت

رشت- معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر لزوم پرده برداری از واقعیات انقلاب اسلامی گفت: فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جریان انقلاب با خمیرمایه صداقت حرکت می‌کنند.

مهدی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکردهای رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: دشمن با ابزار رسانه و هنر تلاش می‌کند دروغ را برای مردم قابل پذیرش کند.

وی، دروغ و شبهه افکنی را دست مایه حملات ضدفرهنگی دشمن برشمرد و افزود: بزرگ نمایی، سیاه نمایی، ایجاد یاس و ناامیدی با پردازش دروغ و تزریق ان در جامعه رویکرد اصلی دشمن در جنگ شناختی است.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه جهاد تبیین بر مبنای واقعیت‌ها و صداقت محوری استوار است، گفت: نگاه ما به جهاد تبیین در مقابل عملیات کذب و دروغین دشمن، صداقت و رئال پردازی است.

مقدم با اشاره به نقش هنر و رسانه در واقعیت پردازی‌ها و افشای حقایق، اضافه کرد: فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای جریان انقلاب با خمیرمایه صداقت و واقعیت حرکت می‌کنند و در واقع نقطه مقابل دشمن قرار دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از هنر و رسانه استفاده ابزاری نمی‌کند، افزود: نگاه و رویکرد ما در وادی هنر، پردازش واقعیت‌ها و افشای حقایق است.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر پرده برداری از واقعیات انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف از زبان هنر، بیان کرد: دشمن آنگونه که می‌خواهد انقلاب اسلامی را به جامعه معرفی می‌کند و ما در این قبال وظیفه سنگینی داریم و باید این دروغ پردازی‌ها و شبهه افکنی ها را بر ملأ کنیم.

مقدم با بیان اینکه توانمندسازی جوانان تراز انقلاب ضرورت امروز جامعه است، گفت: تربیت نسلی آگاه، بصیر، توانمند و مهارت اندوز و پیرو حقایق انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بدل سازی موفق عمل کرده است، افزود: باید در مقابل بدل سازی واهی و دروغین دشمن، چراغ اصل و حقیقت را روشن کنیم و این وظیفه بیشتر بر دوش هنرمندان و اصحاب رسانه سنگینی می‌کند.

کد خبر 5686054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha