۱ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۵۲

هندبال قهرمانی مردان جهان - لهستان

ووسلین: کارسختی مقابل فرانسه داشتیم/گیله: از ایران بیشتر می‌شنوید

ووسلین: کارسختی مقابل فرانسه داشتیم/گیله: از ایران بیشتر می‌شنوید

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله اصلی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی مردان جهان جمعه شب ۳۰ دی ماه به مصاف تیم فرانسه پرافتخارترین و برترین تیم جهان رفت و با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ مغلوب این تیم شد.

وسلین وویوویچ پس از این دیدار گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم. امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم و در مسابقات جهانی بازی به بازی بهتر شویم.

ژولیام گیله سرمربی تیم ملی هندبال فرانسه در این نشست اظهار کرد: خوشحالم که فرانسه به جمع ۸ تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد. بازی مقابل ایران برای من بسیار جالب و خوشحال‌کننده بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ایران در آینده پیشرفت بسیار چشمگیری خواهد داشت و با سرمربی بزرگی که دارد، در آینده از هندبال ایران بیشتر می‌شنویم. از بازی مقابل تیم ملی ایران لذت بردم و چشم‌انداز هندبال ایران را خوب و درخشان می‌بینم. با بازیکنان جوانی که ایران داشت، بازی بسیار خوبی ارائه دادند.

همین طور رضا یادگاری بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در این نشست اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود تلاش کردیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. فکر می‌کردیم که اختلاف ما با حریف زیاد شود، اما تلاش کردیم به خصوص در دقایق اول عملکرد خوبی داشته باشیم. همانطور که می‌دانید ما تیم بسیار جوانی داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

کد خبر 5687569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha