۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸

ملی پوش سابق والیبال ایران:

راه اندازی آکادمی تخصصی والیبال در مازندران ضروری است

راه اندازی آکادمی تخصصی والیبال در مازندران ضروری است

ساری- ملی پوش سابق والیبال ایران راه اندازی آکادمی اختصاصی والیبال را برای پرورش استعدادها در استان ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل غلامی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران راه اندازی آکادمی اختصاصی والیبال برای پرورش استعدادها را ضروری دانست و اظهار داشت: برای آموزش ورزشکاران به امکاناتی نیاز است تا به درستی ورزشکاران پرورش پیدا کنند.

غلامی از نگاه‌اش به بخش استعدادیابی گفت و افزود: به دنبال استعدادیابی مخصوصاً در قشر ضعیف جامعه هستم و حاضرم مجانی و بدون دریافت هزینه، کمک کنم تا بتوانیم استعدادهای مختلفی را در نقاط مختلف استان کشف کنیم.

این ملی پوش سابق والیبال ایران، خاطرنشان کرد: به دنبال راه اندازی آکادمی اختصاصی والیبال هستم که مختص والیبال باشد تا همه ساله بتوانیم ستاره‌های زیادی را به والیبال استان و کشور معرفی کنیم.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار، از دستگاه ورزش به عنوان خانه اصلی قهرمانان و ورزشکاران نام برد و اظهار کرد: ورزش نقش مهمی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد و مردم با پیروزهای تیم‌ها در عرصه ورزش خوشحال و با باخت تیم‌ها ناراحت می‌شوند و این موضوع نشان از جایگاه مهم ورزش در جامعه دارد.

عالیشان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش بیش از یک دهه عادل غلامی در سطح اول کشور، بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران همواره از ورزشکاران و قهرمانان ملی حمایت می‌کند و تا حد توان در کنار شما قهرمانان خوش‌نام و افتخارآفرین خواهد بود.

کد خبر 5689962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha