ارتش رژیم صهیونیستی به قتل عامدانه شهروند فلسطینی اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی به قتل عامدانه شهروند فلسطینی اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای تلویحا به این مساله که یک مرد فلسطینی را بدون هیچ دلیلی، هدف قرار داده و به شهادت رسانده است، اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شهید احمد حسن کحله که هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسیده، هیچ خطری برای نظامیان نداشته و کاملا به شیوه ای عامدانه و بی دلیل به شهادت رسیده است.

بر پایه تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی، شهید کحله که از ناحیه گردن هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید، بر خلاف ادعاهای مطرح شده، هیچ قصدی برای اجرای عملیات مقاومتی و حمله با سلاح سرد به نظامیان این رژیم را نداشته است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در ابتدا مدعی شده بود که این شهروند فلسطینی سلاح سرد همراه خود داشته و قصد حمله به نظامیان با سلاح سرد را داشته و به همین دلیل هدف گلوله قرار گرفته است.

البته این اولین بار نیست که ارتش رژیم صهیونیستی به قتل عامدانه فلسطینیان اذعان می کند اما با این حال هیچ وقت نظامیان اسرائیلی به خاطر این جنایات بازخواست و مجازات نمی شوند.

احمد حسن کحله شهروند ۴۵ ساله فلسطینی که صبح روز ۱۵ ژانویه جاری در شهرک سلواد در رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسید.

کد خبر 5690112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha