جنبش جهاد اسلامی:

جنایات صهیونیستها موجب ترس و واهمه فلسطینی ها نخواهد شد

جنایات صهیونیستها موجب ترس و واهمه فلسطینی ها نخواهد شد

جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین درپی شهادت دو نوجوان و جوان فلسطینی در شرق قلقیلیه و اردوگاه شعفاط بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: صحنه اعدام دو شهید به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر، جنایتی شرم آور است که مجدداً میزان خونریزی و کشتار عامدانه و خونسردانه در اجرای تصمیمات کابینه فاشیستی و تندروی صهیونیست‌ها را اثبات می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی در عین حال تاکید کرد که ملت فلسطین علیرغم این جنگ تمام عیار و تخریب منازل مبارزان فلسطینی، تسلیم نخواهد شد و به مقاومت تا زمان آزادی و رهایی پایبند خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی همچنین شهادت این دو فلسطینی را به خانواده آنها و ساکنان اردوگاه جنین و شعفاط به عنوان الگوی قهرمانی و فداکاری تسلیت گفت.

جهاد اسلامی در عین حال تاکید کرد که جنایات صهیونیست‌ها موجب ترس و واهمه مبارزان فلسطینی که به نبرد خود در رویارویی با جنایات صهیونیست‌ها تا زمان آزادی سرزمین و مقدساتشان ادامه می‌دهند، نخواهد شد.

این در حالی است که «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم با بیان اینکه جامعه صهیونیستی در حال فروپاشی است، تاکید کرد: ملت فلسطین درباره گزینه مقاومت اتفاق نظر دارند و دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در اراده فلسطینیان وارد کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی دچار این توهم شده است که قتل و کشتار و تخریب منازل فلسطینان مانع از ادامه عملیات مقاومت می‌شود، ولی ملت فلسطین از ۷۴ سال پیش در معرض انواع و اقسام قتل و آوارگی قرار دارند و با این وجود همچنان به مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد.

کد خبر 5692492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha