۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲

معاون استانداری اردبیل:

لزوم همراهی مردم برای اجرای سیاست‌های مبارزه با قاچاق در اردبیل

لزوم همراهی مردم برای اجرای سیاست‌های مبارزه با قاچاق در اردبیل

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همراهی مردم با توجه به پیچیدگی‌های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای بسیاری از سیاست‌ها و تصمیمات دولت لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر شنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: همراهی مردم با توجه به پیچیدگی‌های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای بسیاری از سیاست‌ها و تصمیمات دولت لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران این عرصه باید با دقت و هوشمندی کامل تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد خاطی از تصمیمات دولت اتخاذ کنند، گفت: دولت سیزدهم با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی در حل مسائل معیشتی مردم داشته و با حساسیت و جدیت ویژه برای تأمین کالاهای اساسی و سوخت اقدام می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به سودجویی برخی افراد فرصت‌طلب جهت کسب سودهای هنگفت از مسیر قاچاق سوخت گفت: باید مأموران گمرک و سایر متولیان این امر برای جلوگیری از خروج این سرمایه‌های ملی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، با جدیت و حساسیت بیش‌تری اقدامات لازم را انجام دهند.

قاسمیان ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های نزدیک به ۶ ماه اخیر فرماندار بیله‌سوار، دبیرخانه کمیسیون استان و شرکت نفت در خصوص استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار، مدیریت این گمرک باید در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام کند.

کد خبر 5694356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha