۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶

آقاتهرانی در تذکر شفاهی:

حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یک نشریه آمریکایی گفته است بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند و بر این رهبری و ملت تبریک می گویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدعیان آزادی حق توهین به قرآن را ندارند و یکی از پیام‌های اغتشاشات گذشته، ضعف فرهنگی بود و توقع بود که دولت نسبت به آن بهتر برخورد کند. البته اقتصاد اولویت زمانی دارد اما فرهنگ نسبت به اقتصاد اولویت منطقی دارد و پایه اقتصاد ما اگر بخواهد رشد کند، باید فرهنگ رشد کند اما متأسفانه با وضعیتی که ما داریم نمی‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵ الی ۷ بند در ابلاغیه‌های بالادستی از سوی رهبری در خصوص فرهنگ است، گفت: در شرایطی که ۴۳ درصد رشد به بودجه داده شده، این رشد در حوزه فرهنگ ۶ درصد است. فرهنگیان از مجلس توقع دارند که مجلس این کمبود بودجه را جبران کند و در این زمینه از اعضای کمیسیون تلفیق می‌خواهم که نسبت به فرهنگ نگاهی جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف واجب اسلامی است و باید توجه بیشتری شود؛ کم کاری و سهل‌انگاری در این زمینه اشتباه است.

کد خبر 5695952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha