۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۲۰۰دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

۱۲۰۰دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

یاسوج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از برنامه های دهه فجر در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد خاضع ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در دهه فجر ۳۴ هزار و ۴۴۴ ریز برنامه با ۴۰ عنوان در استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مهمترین برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد «برگزاری رژه خودرویی» از فرودگاه تا گلزار مطهر شهدا یاسوج در روز ۱۲ بهمن با هدف تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، «طنین الله اکبر» بر بام خانه‌ها همزمان با شب ۲۱ بهمن و «راهپیمایی باشکوه مردم» در روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

خاضع تصریح کرد: «برپایی جشن عید انقلاب» در سه هزار مدرسه، «اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان» به صورت همزمان در استان، «اجرای چهار هزار و ۲۴۴ برنامه‌ی حمایتی و اشتغال» در کمیته امداد استان با ۷۱ میلیارد تومان اعتبار، «برپایی ایستگاه نقاشی» و همچنین «افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح ورزشی» از جمله برنامه‌های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: «برگزاری اجلاسیه ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد»، «برگزاری اردوی پیشرفت» با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان، «برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر» با اکران ۲۴ فیلم، «برگزاری جشنواره موسیقی فجر»، «پخش ویژه برنامه میدان انقلاب» از شبکه دنا به مدت ۱۲ شب و «تولید و پخش مستندهای انقلاب» از صدا و سیمای استان از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 5696104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha