۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵

در دهه فجر امسال؛

۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در سطح کشور اتفاقات خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه روستاها و اغلب شهرهای ما تا اوایل انقلاب از داشتن آب و برق و دیگر زیرساخت‌ها محروم بودند اضافه کرد: انقلاب اسلامی باعث تحویل در بهره‌مندی مردم از امکانات و زیرساخت‌ها شده است.

استاندار بوشهر حمایت از بخش خصوصی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: بخش خصوصی با منابع و زمان کمتر خروجی بهتری را نسبت به بخش دولتی دارد.

وی راه نجات اقتصاد را حمایت از بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان بوشهر باید با همه ظرفیت و توان خود از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در زمینه تولید و صنعت حمایت کنند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۳۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی از افتتاح و یا آغاز ۷.۵ میلیون دلار پروژه در استان طی دهه فجر خبر داد و بیان کرد: در جنگ اقتصادی قرار داریم و بخش خصوصی یک به یک این خاکریزها را فتح می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید اعتماد بخش خصوصی را جلب کنیم، افزود: پروژه‌های بزرگ اقتصادی در استان بوشهر در دست اجرا است که باید حمایت کنیم.

کد خبر 5698457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی FR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 0
      رقم ۳۱۱ هزارمیلیارد تومان نزدیک به بودجه ۱۴۰۲ کشور است، مطئمن هستید رقم درست است. بودجه امسال استان بوشهر ۲۵۰۰ میلیارد تومان بوده که مدیران استان کمتر از ۱۵ درصد تا حالا حذب و هزینه کنند. لطفا رقم ها را کنترل بفرمایید.