۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش:

دشمن با ابزار «حجاب» زنان ما را نشانه گرفته است

دشمن با ابزار «حجاب» زنان ما را نشانه گرفته است

دزفول- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زن ها از دوران حضرت فاطمه (س) مورد هجمه دشمن بودند، گفت: امروزه نیز دشمن با ابزار حجاب، زنان ما را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل باقری صبح امروز پنجشنبه در آئین اختتامیه ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دارالقرآن‌های ادارات آموزش و پرورش کشور در بخش دختران که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان دزفول ماجراهای عجیب و شنیده نشده زیادی در خصوص دوران هشت سال جنگ تحمیلی دارد.

وی با تشریح ماجرای الف دزفول، به بیان رشادت‌های بانوان دزفولی در دوران ۸ سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: زنان دزفولی شب‌ها با چادر به خواب می‌رفتند تا در صورت بمباران و شهادت حجاب بر سر داشته باشند.

باقری عنوان کرد: همگان موقعیت استراتژیک دزفول را عامل اصلی هجوم بیشترین تعداد موشک‌ها و بمباران‌ها به این شهرستان در دوران دفاع مقدس عنوان می‌کنند اما به عقیده بنده وجود زنان و مادران پشتیبان و مقاوم در دزفول علت بیشترین هجوم دشمن به این شهرستان بوده است.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زن‌ها از دوران حضرت فاطمه (س) مورد هجمه دشمن بودند، تصریح کرد: اگر روحیه و پشتیبانی زنان دزفولی که مردان و پسران خود را به جبهه‌های جنگ می‌فرستادند، نبود شاید بسیاری از حماسه‌ها و رشادت‌ها رقم نمی‌خورد.

باقری با اشاره به اینکه دزفول دارای ۴۱۴ زن شهیده است، افزود: این آمار در حالی است که تعداد بانوان شهیده دوران دفاع مقدس در تمام کشور ۵ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه امروزه نیز ابزار دشمن حجاب است چرا که زنان ما را نشانه گرفته است، گفت: معروف و منکر زیادی در کشور وجود دارد اما دشمن بر روی حجاب تمرکز کرده چون مربوط به زنان است.

باقری، ارزش بانوان را به حجاب، متانت و نجابت آنها دانست و تأکید کرد: یکی از رسالت‌های دانش آموزان محجبه شرکت‌کننده در این مسابقات این است که در استان و شهرهای خود با الحان تأثیرگذار قرآنی سایر هم‌نسلی‌ها و نسل‌های جدید را به قرآن و عفاف و حجاب جذب و تشویق کنند.

کد خبر 5704949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha