۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:

۴۵ درصد اعتبارات استان اردبیل تخصیص یافته است

۴۵ درصد اعتبارات استان اردبیل تخصیص یافته است

اردبیل - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با گذشت چهار ماه از سال مالی ۴۵ درصد اعتبارات استان اردبیل اختصاص یافته است.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تأمین آب شرب برای ساکنان شهرها و روستاها از اولویت‌های اصلی است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی و تصفیه خانه‌های شهری را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خشکسالی در کشور و تأثیرگذاری آن در کشت و زرع تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی هدفگذاری شده و امیدواریم با برنامه ریزی درست توسعه بخش کشاورزی را شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: امسال ۲۴۰ میلیارد تومان برای پایاب سدها تأمین اعتبار شده که تکمیل پایاب سد خداآفرین، عمارت و گیوی در کانون توجه است.

شایقی از تأمین آب شرب جامعه عشایری و روستایی خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا برای سال آینده نیز مشکلات و نارسایی‌ها را در این حوزه برطرف کنیم و با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی به ۴۵۴ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

۷۰۰ میلیارد تومان منابع تهاتر نفت به توسعه بزرگراه‌ها اختصاص می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه بودجه سال گذشته استان به شکل کامل و ۱۰۰ درصد جذب شده است، تصریح کرد: امسال نیز با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی جذب اعتبارات با سرعت در حال انجام است.

شایقی ادامه داد: امسال نیز چهار ماهه گذشته از سال بیش از ۴۵ درصد اعتبارات استان تخصیص یافته و تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ فرصت جذب این اعتبارات را داریم.

وی استفاده از ظرفیت متنوع بودجه را در جذب منابع بیشتر به نفع استان یادآور شد و بیان کرد: با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و دیگر مسئولان دلسوز از سفر رئیس جمهور یک هزار میلیارد تومان در سال جاری به صورت نقد به استان اختصاص یافته و قرار است ازط محل تهاتر نفت نیز یک هزار میلیارد تومان اختصاص یابد که ۳۰۰ میلیارد تومان آن برای راه آهن و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز برای توسعه بزرگراه‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5705038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha