۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱

رئیس کمیته امداد:

اشتغال مددجویان اولویت کمیته امداد است/ تداوم برنامه‌های حمایتی

 اشتغال مددجویان اولویت کمیته امداد است/ تداوم برنامه‌های حمایتی

بوشهر- رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اشتغال و توانمندسازی مددجویان از اولویت‌ها ما است، گفت: ایجاد اشتغال به معنی قطع حمایت‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمرتضی بختیاری عصر پنجشنبه در جشن خودکفایی سه هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در سراسر کشور، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای افراد تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه دنبال حذف حمایت‌ها نیستیم خاطرنشان کرد: با وجود تلاش ویژه برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی، حمایت‌های مادی و معنوی و پشتیبانی‌های فکری از مددجویان ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد با اشاره به بیش از ۴۰ سال خدمت کمیته امداد به نیازمندان و محرومان جامعه اظهار کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد امروز اشتغال، مسکن و ترویج فرهنگ خودباوری و خوداتکایی است که تلاش شده به خوبی به آنها پرداخته شود.

وی تکمیل زنجیره‌های تولید را کلید موفقیت برنامه‌های اشتغال مددجویان عنوان کرد و گفت: باید زمینه بهبود عرضه محصولات مددجویان و فروش تولیدات آنان را حل کنیم.

بختیاری تاکید کرد: استان بوشهر در همه بخش‌ها از استان‌های پیشرو کشور بوده و انتظار می‌رود مسئولان استان نیز با ارائه راهکاری مؤثر، بازار و محل ثابتی برای عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر با پرداخت ۸۶ درصد از تسهیلات مصوب اشتغال‌زایی به مددجویان، از میانگین کشوری جلوتر است.

در این مراسم از کارآفرینان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مددجویانی که به خودکفایی رسیده‌اند و بانک‌های عامل که در زمینه پرداخت تسهیلات همراهی کرده اند، با حضور رئیس کمیته امداد تقدیر شد.

کد خبر 5705252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha