۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

برنامه‌های دفتر صدا و سیمای ایران در عراق برای جشن انقلاب اسلامی

برنامه‌های دفتر صدا و سیمای ایران در عراق برای جشن انقلاب اسلامی

رئیس دفتر نمایندگی صداوسیما ایران در عراق خبر داد که در آستانه پیروزی انقلاب ویژه برنامه های رادیو تلویزیونی مختلفی از نجف و کربلا پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر، سید مصطفی موسوی رئیس دفتر نمایندگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در عراق با اعلام خبری گفت: دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عراق در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مفصلی را که مجموعه های مختلف در شهرهای این کشور تهیه و تدارک دیده اند ضبط کرده است و طی این روزها پخش می کند.

وی با اشاره به برنامه های این دفتر اظهار کرد: تهیه گزارش خبری و تولید برنامه های مستقل از دیگر رویدادهای در دست تدارک است. برنامه هایی که در روزهای گذشته پخش آنها آغاز شده و تا شنبه و یکشنبه ادامه دارد و در شهرهای نجف، کربلا، بغداد ، بصره و اقلیم برگزار می شود.

موسوی با اشاره به سخنرانان این برنامه ها تصریح کرد: سخنرانان و شخصیت های عراقی از جمله حجت الاسلام سید عمار حکیم رهبر جریان حزب حکمت در این رویدادها حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: پخش سرود ملی ایران و عراق، تقدیر از فعالان و نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی و اجرای سرود از بخش های مختلف این برنامه هاست. همچنین برخی از مجالس ویژه ایرانیان مقیم عراق است و برخی هم مخصوص عراقی هاست که به زبان عربی برگزار می شود.

رئیس دفتر نمایندگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در عراق در پایان بیان کرد که پوشش خبری و رسانه ای این مراسم ها توسط این دفتر صورت می گیرد.

کد خبر 5705646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha