۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

استاندار بوشهر:

رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر با جدیت ادامه دارد

رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر با جدیت ادامه دارد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر با جدیت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر جمعه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری دشتستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای منطقه آب‌پخش اظهار داشت: آب‌پخش از مناطق مهم و تأثیرگذار استان است و توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی این منطقه مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: پروژه‌های راهسازی در شهرستان دشتستان با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شده و امیدوارم شاهد تکمیل این پروژه‌ها در موعد مقرر باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تعریض محور پل کلل به آب‌پخش امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که در ایجاد ایمنی جاده‌ای بسیار مؤثر است.

محمدی زاده بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز استان تاکید کرد و یادآور شد: اعتبارات مورد نیاز برای بهبود وضعیت جاده‌ها تأمین می‌شود و برای امنیت مردم در جاده‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه راهسازی در دشتستان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پنج پروژه در این حوزه اجرایی و ۴ پروژه نیز افتتاح می‌شود.

کد خبر 5705762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رجب صفروف RO ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      فقط حرف میزنید.محور کنگان به بوشهر قسمت جاشک چنان پیچهایی دارد که هرراننده ای را دچار مشکل میکند وقتی اونجا درست شد شعار بدید.بعمل کار برآید به سخنرانی نیست.
    • روح اله دولاح IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها درود خدا بر همه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر ما شهروندان استان بوشهر با صدای بلند شعار میدیم مسئولان انقلابی خدا نگه دار تون زنده و جاویدان باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران