۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

نماینده مردم کوار خرامه و سروستان عنوان کرد؛

ساخت ۱۵۱۱ واحد مسکن در سه شهرستان کوار، خرامه و سروستان

ساخت ۱۵۱۱ واحد مسکن در سه شهرستان کوار، خرامه و سروستان

سروستان- نماینده مردم کوار خرامه و سروستان گفت: عملیات ساخت هزار و ۵۱۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهرستان کوار، خرامه و سروستان همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: فاز اول از احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوار در قالب احداث ۵۰۰ واحدهای ویلایی دو طبقه با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

عبدالعلی رحیمی مظفری، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خرامه نیز عملیات احداث ۵۰۸ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیارد ریال در فاز اول آغاز شد.

رحیمی مظفری با بیان اینکه در حال حاضر پروژه تسطیح اراضی موسوم به ۷۰ هکتاری نهضت ملی مسکن خرامه در حال انجام است، افزود: با پایان این پروژه بلافاصله عملیات احداث منازل ویلایی دو طبقه آغاز می‌شود.

وی، در ادامه گفت: عملیات ساخت طرح نهضت ملی سروستان نیز در فاز اول با ساخت ۵۰۳ واحد مسکونی ویلایی همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه، گفت: بخشی از اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن با اعتبارات دولتی و نیمی از آن توسط مالکین و در بازه‌های زمانی پیش بینی شده، تأمین می‌شود.

رحیمی مظفری، گفت: قیمت تمام شده هر متر از این واحدها حدود شش میلیون تومان است که بر اساس پیش بینی‌ها طی مدت زمان ۱۸ ماه تا دو سال ساخته و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت همکاری شهرداری، شورای شهر، اداره راه و شهرسازی و ادارات خدماتی و بانک‌ها جهت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود در بخش مسکن و به دلیل اینکه این اجرای این پروژه در اولویت مجلس و دولت قرار دارد هیچ‌گونه کوتاهی در اجرای این پروژه‌ها پذیرفتنی نیست.

کد خبر 5705805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha