همزمان با تشدید انتقادات از وی؛

«بن گویر» دستور آغاز عملیات «دیوار دفاعی ۲» را در قدس صادر کرد

«بن گویر» دستور آغاز عملیات «دیوار دفاعی ۲» را در قدس صادر کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد از فردا یکشنبه عملیات جدید تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس اشغالی آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز نوشت: «ایتمار بن گویر» به پلیس اسرائیل دستور داده که از روز یکشنبه عملیاتی را تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس شرثی به اجرا بگذارند.

دفتر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هدف از این عملیات ، بازداشت مجریان عملیات قبل از اجرای آن و توقف این گونه عملیات ها در مراحل ابتدایی و پیش از اجرایی شدن آن است.

این در حالی است که تحلیلگران صهیونیست، این تصمیم بن گویر را واکنشی به عملیات اخیر در قدس دانستند که در آن دو صهیونیست کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند. تحلیلگران معتقدند بن گویر این اظهارات را تنها برای رهایی از فشارهای شدیدی که روی وی وجود دارد، مطرح کرده است.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از عملیات امروز در قدس اشغالی، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به شدت مورد حمله قرار داده و تاکید کردند که بزرگ‌ترین عملیات‌های فلسطینیان از وقتی اتفاق افتاده که او وزیر شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بن گویر روز جمعه پس از بازدید از محل وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در قدس که به هلاکت ۲ صهیونیست و زخمی شدن ۷ نفر دیگر انجامید، مورد حمله و هجمه گسترده شهرک‌نشینان قرار گرفت.

این شبکه اشاره کرد که شماری از شهرک‌نشینان اسرائیلی بن گویر را دشنام داده و او را وزیری ناکارآمد خواندند.

کد خبر 5706283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha