۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و فنی و حرفه‌ای

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و فنی و حرفه‌ای

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این دانشگاه و اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری امروز یکشنبه در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، اظهار داشت: رویکرد این است هر دانشجو در کنار تحصیل، یک مهارت کاربردی بیاموزد.

وی، تصریح کرد: اینگونه همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها باید به‌صورت کامل اجرا شوند و از ظرفیت‌های همدیگر بهره‌گیری شود.

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد: همکاری‌های دوجانبه بر این اساس که ضعف‌ها رفع شود و هم‌افزایی و همگرایی افزایش یابد بایستی گسترش یابند.

نظری، اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان یک اداره پویا و فعال است که باید همکاری دانشگاه لرستان با این اداره کل، گسترش یابد.

وی، افزود: وقتی تفاهم‌نامه‌ها منعقد می‌شوند بعد از آن، بایستی مدیران و کارشناسان دو طرف کوشش کند محتوای تفاهم‌نامه به بهترین روش ممکن اجرا شود.

رئیس دانشگاه لرستان، ادامه داد: تقویت همکاری‌های دوجانبه باعث می‌شود مهارت آموز با رویکرد دانش‌بنیان، مهارت بیاموزد و مهارت‌ها علاوه بر جنبه کاربردی از نوع دانش‌بنیان هم باشند و بتوانند متناسب با تغییرات روز جامعه، به‌روزرسانی شوند.

نظری، ادامه داد: تقویت همکاری بین دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان بر این پایه است که هم جنبه تئوری مهارت‌آموزان و هم جنبه کاربردی، عملیاتی و اجرایی برای دانشجویان تقویت شود تا تئوری و عمل، پا به پای یکدیگر، حرکت کنند.

کد خبر 5707665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha