۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲

قائم مقام سازمان بازرسی:

نظارت بر حسن اجرای قوانین وظیفه سازمان بازرسی است

نظارت بر حسن اجرای قوانین وظیفه سازمان بازرسی است

اردبیل-قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و نظارت بر حسن جریان امور دو وظیفه سنگین سازمان بازرسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رحمانیان بعدازظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه بازرسان جدید و سابق استان اردبیل با اشاره به وظایف و رسالت‌های سازمان بازرسی، اظهار کرد: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و نظارت بر حسن جریان امور دو وظیفه سنگین سازمان بازرسی است.

وی افزود: هر چند نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات از وظایف ذاتی و اصلی سازمان است اما نظارت بر حسن جریان امور حتی از آن هم مهم‌تر بوده و شامل گردش روان، آسان، سریع و بهتر کارها بوده به نحوی که روند فعالیت‌ها و خدمات در دستگاه‌ها و نهادها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه رفع تعارض و ایجاد شفافیت در امور کلید واژه موفقیت هر سازمان است، خاطر نشان کرد: شفافیت حق مردم است و تکلیف حاکمیت است که آن را باید ایجاد کند لیکن یکی از راه‌های ایجاد شفافیت الکترونیکی کردن امور است که علاوه ایجاد شفافیت تسریع و تسهیل در رسیدگی و پیشبرد امورات مردم را به دنبال می‌آورد.

رحمانیان شایسته سالاری را مهمترین رکن در کار آمدسازی دستگاه‌ها و نهادها عنوان کرد و گفت: اعتقاد به اصل ولایت فقیه، داشتن روحیه جهادی، تعهد، صداقت، حس مسئولیت، خلاق، مبتکر، فساد ستیز، قانونمند از مهمترین شاخصه‌های یک مدیر موفق است.

وی حمایت‌های قضائی از سرمایه گذاری و دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال را از موضوعات بسیار مهم در دستگاه قضائی عنوان کرد و افزود: باید برای تحقق آن بیش از پیش فعالیت کرد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی کرد و ادامه داد: در تاریخ پس از انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های بی شماری داشتیم و همه اینها موجب محکم‌تر شدن ریشه‌های انقلاب شده و انقلاب هر روز بیشتر مقتدر و پر صلابت شده است و امروز این درخت تنومند از هجمه بیشماری سر بلند و افتخار آمیز و موفق بیرون آمده است و تمام توطئه‌های دشمنان با حمایت‌ها و بصیرت مردم با شکست مواجهه شده است.

رحمانیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب بی نظیری است که تاکنون دشمنان نتوانستند در مسیر آن کوچک‌ترین انحرافی به وجود آورند و بحمدالله این نظام در سایه رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت شریف ایران توانسته در عرصه‌های مختلف از کشورهای پیشرو و قدرتمند در منطقه و جهان باشد.

کد خبر 5707862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha