۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

رئیس اداره راهداری ملایر:

۹۰ درصد راه‌های روستایی ملایر برف‎روبی شد

۹۰ درصد راه‌های روستایی ملایر برف‎روبی شد

همدان-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: برف روبی ۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان انجام شده و ۱۰ درصد باقیمانده با تلاش نیروهای راهداری در حال انجام است.

هاشم اسکندریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش سنگین برف در ملایر همزمان با سراسر استان، اظهار کرد: از صبح روز گذشته تاکنون ۵ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر برف‌روبی و نمک پاشی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به تلاش ۵۵ نیروی راهداری با ۳۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین گفت: هم اکنون عملیات برفروبی محورهای مواصلاتی در حال انجام است.

اسکندریان ادامه داد: عملیات برف روبی در قالب ۵ اکیپ سیار در ۵ باب راهدارخانه شامل راهدارخانه‌های یونس، مرکزی، زاغه، آورزمان و زنگنه در حال انجام است.

اسکندریان با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ تن ماسه و نمک پاشی انجام شده است، افزود: در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی سطح شهرستان باز و ترددها روان است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل بارش مستمر برف و حجم زیاد بارش‌ها، عملیات برف روبی راه‌های روستایی به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: از روز گذشته تاکنون عملیات برف روبی راه‌های ۶۰ روستا انجام شده است.

اسکندریان تصریح کرد: ۱۰ روستای دیگر نیز تا بعدازظهر امروز برف روبی خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر تاکید کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری، خودداری کرده و در صورت سفر ضروری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 5708441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha