بشار اسد در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ:

در کنار شرایط انسانی، توجه به زیرساخت های سوریه نیز مهم است

در کنار شرایط انسانی، توجه به زیرساخت های سوریه نیز مهم است

رئیس جمهوری سوریه در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ تاکید کرد که در کنار توجه به شرایط انسانی در سوریه توجه به زیر ساخت ها و بخش های دیگر نیز مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد در دیدار با «میریانا ایگر» رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ بر تمایل دمشق برای کمک رسانی به همه مناطق برای امداد رسانی به آسیب دیدگان تأکید کرد.

وی گفت: توجه به زیرساخت ها و سایر بخش ها مانند بهداشت و ارتباطات در برخورد با وضعیت انسانی در سوریه مهم است؛ زیرا آنها مکمل یکدیگر هستند و مستقیماً بر شرایط انسانی و زندگی مردم سوریه تأثیر می گذارند.

همچنین رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در این دیدار اعلام کرد: صلیب سرخ در تلاش است تا نیازهای اساسی مردم سوریه را تامین کند و همه چیز لازم را برای کمک به آنها برای غلبه بر شرایط سختی که در اثر زلزله در معرض آن قرار دارد، فراهم کند.

وی افزود: این سازمان تمام تلاش‌ها برای گسترش دامنه عملیات ‌های بشردوستانه در سراسر سوریه انجام می دهد و از همکاری دولت و هلال احمر سوریه در این زمینه قدردانی می‌ کند.

همچنین روز گذشته نیز رئیس جمهور سوریه و «مارتین گریفیتس» هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی، امدادرسانی و شرایط اضطراری درباره پیامدهای زلزله شدید هفته گذشته در این کشور و نیازهای انسانی مردم سوریه برای غلبه بر این پیامدها بحث و رایزنی کردند.

بشار اسد در این دیدار بر ضرورت ارسال کمک‌های فوری به کل مناطق سوریه از جمله مناطق اشغالی و تحت کنترل گروه‌های تروریستی مسلح تأکید کرد.

کد خبر 5709715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha