۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹

فرمانده سپاه اردبیل:

خبر و اطلاع رسانی به موقع همان تبیین است

خبر و اطلاع رسانی به موقع همان تبیین است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی همان جهاد تبیین است، گفت: نشان دادن واقعیت‌های جامعه و پیشرفت‌های روز افزون می‌تواند امید آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی همان جهاد تبیین است، اظهار کرد: اطلاع رسانی یک مسئله اصلی در کشور است که با نشان دادن واقعیت‌های جامعه و پیشرفت‌های روز افزون و خدمات ارزشمند خادمین ملت می‌تواند امید آفرین باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین بایستی باروحیه جهادی و انقلابی در خدمت گذاری به ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند، گفت: ملت ایران اراده فولادین داشته و همانند شهدا انسان‌های مؤمن، متدین، مخلص، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌دهنده آرمان و اهداف شهدا پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به صدای توپ و تانک و گلوله دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: امروز هم جنگ است، فقط صدای توپ و تانک به گوش نمی‌رسد و جنگ دشمن بر علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن پراکنی، آغاز شده است و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نقش و مسئولین سنگین‌تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

سردار محمدی اصل با قدردانی از همه دست اندر کاران صدا و سیما و خبرنگاران و خبرگزاری‌ها و فعالان مجازی استان، گفت: با توجه به رسالت خطیری که رسانه‌ها داشتند توانستند به خوبی اهداف و آرمان‌های انقلاب در جامعه تبیین کنند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد

وی با اشاره به حضور عزت آفرین و غرور آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بر علیه این آب و خاک بود، چرا که استکبار و رژیم غاصب صهیونیست با ایجاد فتنه‌های داخلی و خارجی علیه کشور و با هزینه‌های کلان به طوری که تمام توان خود را گذاشتند تا ملت ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن نگیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در طول ۴۴ سال گذشته بی نظیر و بی‌بدیل بود و این محقق نمی‌شد جز ایمان عمیق، باور قلبی، بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران که به دنیا ثابت کردند ما تا پای جان پشت کشور، رهبر خود هستیم و هیچکس نمی‌تواند این اتحاد و یکدلی را از مردم ایران بگیرد.

کد خبر 5710579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha