۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳

شناسایی و مهر و موم۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در مشهد

شناسایی و مهر و موم۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در مشهد

مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غفاریان اظهار کرد: کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دستور قضائی و همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب این مراکز اقدام کرده‌اند و متخلفان برای پیگیری پرونده تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ مرکز مداخله‌گر پزشکی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پلمب شده بود.

وی گفت: میزان مهر و موم مراکز مداخله گر سلامت در مشهد از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶.۳۶ درصد افزایش یافته است.

غفاریان افزود: از ۱۵۰ مرکز مداخله گر تعطیل شده در سال جاری ۸۵ مرکز در حوزه زیبایی، ۳۰ مرکز در حوزه دندانپزشکی و ۳۵ مرکز در حوزه طب سنتی فعالیت داشتند.

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته به علت شیوع کرونا و تعطیلی مراکز، میزان بازدیدها و نیز پلمب مراکز مداخله گر کمتر بوده است که امسال با کاهش شیوع کرونا و فعالیت مجدد این مراکز و نیز با تشکیل کارگروه مداخله‌گران سلامت در معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی و نیز هماهنگی‌های بین سازمانی بازدیدها و به دنبال آن میزان پلمب مراکز غیرمجاز افزایش یافته است.

کد خبر 5710997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha