۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۴۸

معاون راهداری لرستان مطرح کرد؛

خط‌کشی و تقویت روشنایی جاده‌های لرستان همزمان با سفرهای نوروزی

خط‌کشی و تقویت روشنایی جاده‌های لرستان همزمان با سفرهای نوروزی

خرم‌آباد- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از خط‌کشی و تقویت روشنایی جاده‌های این استان همزمان با سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی شامگاه پنج شنبه در ستاد خدمات سفر لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت کمیته حمل و نقل این ستاد در استان، اظهار داشت: در این راستا کمیته‌های حمل و نقل سفرهای نوروزی در مرکز استان و شهرستان‌ها راه اندازی شده است.

وی، عنوان کرد: بازدیدهایی را از شرکت‌های حمل و نقل استان و همچنین پایانه‌های استان را شروع کرده‌ایم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به هماهنگی لازم برای اجرای خط کشی محورهای مواصلاتی، ایجاد روشنایی جاده‌ها، لکه گیری و بهسازی محورهای مواصلاتی، نصب و شستشوی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، پاکسازی حاشیه راه‌ها از نخاله‌ها و… در استان، عنوان کرد: جلسات تخصصی را به حضور رؤسای انجمن‌های صنفی، مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان برگزار کرده‌ایم.

عبدی، بیان داشت: برای اولین بار سامانه لیست انتظار مسافران را در استان راه اندازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جلساتی را با مدیران مراکز معاینه فنی استان در راستای افزایش شیفت‌های کاری و همچنین دقت نظر در تست‌های فنی، گفت: همچنین نصب ۱۰ کیلومتر نیوجرسی در کمربندی خرم آباد - بروجرد، ۱۰ کیلومتر نیوجرسی در محور ازنا- شازند، هشت کیلومتر در محور الیگودرز- اصفهان، ۱۰ کیلومتر در محور خرم آباد- نورآباد و… انجام می‌گیرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: ایجاد روشنایی در محورهای الیگودرز، خرم آباد، پلدختر و… نیز انجام خواهد گرفت.

عبدی با اشاره به فعالیت ۸۳ شرکت حمل و نقل مسافر در استان، گفت: این شرکت‌ها در ۱۰ پایانه مسافربری در سراسر استان مستقر هستند.

وی، افزود: همچنین هزار و ۴۰۵ دستگاه انواع ناوگان مسافربری در قالب ۱۷۲ دستگاه اتوبوس، ۵۲۵ دستگاه مینی بوس و ۷۰۷ دستگاه سواری کرایه با استفاده از ظرفیت دو هزار و۳۴۵ راننده در استان به مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

کد خبر 5711431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha