۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۰۶

روزبه خاکساری در گفتگو با مهر:

هدفمان کمک به تیم ملی است/ آکادمی هاکی روی یخ تاسیس می‌کنیم

هدفمان کمک به تیم ملی است/ آکادمی هاکی روی یخ تاسیس می‌کنیم

مدیرعامل تیم هاکی روی یخ رادین تایر قهرمان دومین دوره لیگ برتر این رشته گفت: هدفمان از حضور در این مسابقات کمک به آماده سازی تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی روی یخ کشور در شرایطی به پایان رسید که در مسابقات بخش مردان تیم رادین تایر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

روزبه خاکساری مدیرعامل این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد قهرمانی تیمش در این دوره از مسابقات گفت: هدف اصلی ما از حضور در این مسابقات و تیمداری در هاکی روی یخ، کمک به تیم ملی و آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات بین المللی بود.

وی ادامه داد: برای این فصل از مسابقات توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم که بخشی از آنها بازیکنان تیم ملی بودند و حضورشان در تیم ما می توانست به آماده شدنشان برای تیم ملی بیشتر کمک کند.

خاکساری ادامه داد: در این دو سال که به رشته هاکی روی یخ آمده ایم توانستیم تجربیات خوبی کسب کنیم و تیم بهتری را برای حضور در مسابقات آماده کنیم.

مدیرعامل تیم رادین تایر تاکید کرد: تلاشمان را خواهیم کرد که از این به بعد این تیم را به صورت یک باشگاه حرفه ای داشته باشیم و یک آکادمی هاکی روی یخ هم تاسیس کنیم تا به ورزش هاکی کمک کنیم.

وی در پایان گفت: از فدراسیون اسکی و انجمن هاکی روی یخ که در این مدت همراه ما بودند و کمک کردند تا شرایط بهتری داشته باشیم تشکر می کنم. این قهرمانی را هم به همکارانم در صنف تایر کشور تقدیم می کنم چرا که ما نماینده آنها در ورزش کشور هستیم.

کد خبر 5711927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha