۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر خبر داد؛

رتبه برتر استان بوشهر در نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی

رتبه برتر استان بوشهر در نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی

بوشهر- مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: این ا اره کل در نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ در تهران به عنوان اداره کل برتر کشوری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش دهقان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی شاخص‌های اختصاصی مدیریت بحران توسط سازمان مدیریت بحران کشور، استان بوشهر به عنوان استان برتر انتخاب در رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ مورد تقدیر قرار گرفت.

وی بیان کرد: در آئین اختتامیه اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جمعی از مسئولین و معاونین سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد بوشهر به عنوان استان برتر در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی مورد تقدیر قرار گرفت.

دهقان اضافه کرد: اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر در سال ۱۴۰۱ با تأسی از سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در مدیریت بحران و همچنین سند راهبرد ملی مدیریت بحران کشور برنامه ریزی جامع در راستای پیش بینی و پیشگیری و کاهش خطر حوادث و سوانح و ایجاد انسجام مدیریتی و آمادگی و پاسخ مؤثر و بموقع به مخاطرات در دستور کار خود قرار داده و با تلاش و فعالیت مستمر و استفاده از رهنمودهای استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار توانسته است به این جایگاه دست یابد.

کد خبر 5715436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha