۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳

فولاد خوزستان سرمربی خود را معرفی کرد

فولاد خوزستان سرمربی خود را معرفی کرد

اهواز - باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که با حمید رجبی به توافق رسیده که این مربی تا انتهای لیگ برتر به عنوان سرمربی در تیم فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه جواد نکونام قبل از بازی مهم و سرنوشت ساز فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الهلال عربستان، اردوی این تیم را ترک کرد، باشگاه فولاد به صورت موقت هدایت تیم خود را به حمید رجبی سپرد.

اکنون باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که به توانایی‌های فنی حمید رضا رجبی ایمان دارند و این مربی که به عنوان دستیار جواد نکونام در تیم بزرگسالان فولاد خوزستان فعالیت می‌کرد هدایت این تیم تا پایان رقابت‌های لیگ برتر را به عهده خواهد داشت.

فولاد خوزستان با وجود هزینه‌های بسیار بالا برای لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا و با وجود خرید بازیکنان گران قیمت، در زمان جواد نکونام عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشت.

کد خبر 5718089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد DK ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      اقا جواد توی استین ت مار پرورش دادی.همه کمک ها ت اگه مرد بودن بایدباتو استعفا میدادن ومیرفتن هرچند رجبی همین چندبازی توی فوتبال ایران خواهدبود و دیگه هیچ سرمربی اورا انتخاب نخواهدکرد و خانه نشین میشود
    • علی. IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      پس خیلی مناسب هست برا هدایت تیم ملی... براهمینم بود شبانه تیم رو رها کردن و راهی فدراسیون شدن... دلال بازی و رانت.... مبارک تاج و حامیان حکومتیش