۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴

ماجرای بازداشت سرباز ایرانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان چه بود؟

ماجرای بازداشت سرباز ایرانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان چه بود؟

زاهدان- یک منبع آگاه ماجرای بازداشت سرباز ایرانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، منابع آگاه در استان سیستان و بلوچستان جزئیاتی را در این رابطه اعلام کردند.

یک خودروی حامل کالای قاچاق در مرز جمهوری اسلامی ایران متوقف گردید و نیروهای مرزبانی با سوار شدن به خودرو در حال بازرسی آن بوده که راننده این خودرو اقدام به فرار به سمت مرزهای کشور افغانستان می‌کند و نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز در خودرو حضور داشته است.

نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اصل رعایت حسن همجواری و در همکاری با نیروهای مرزبانی افغانستان از تیراندازی به سمت خودروی حامل کالای قاچاق ممانعت به عمل می‌آورند و نیروهای مرزی کشور افغانستان اقدام به توقیف خودرو و بازداشت سرنشینان آن می‌کنند که یکی از آنها نیروی مرزبانی کشورمان بوده است.

با این حال موضوع حل شده و اقدامات برای آزادی نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

کد خبر 5720732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      7 1
      طالبان هم واسه ما آدم شده! این روانی های بدوی رو وقتی بهشون بها بدی اینجوری شاخ و شونه میکشن... باعث تاسفه... باید برخورد محکمی بشه با افغانستان وگرنه که خاک تو سرتون
    • US ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      10 1
      حسن همجواری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! با این وحشی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در فیلم که اثری از بازداشت قاچاقچی ها نیست و فقط سرباز بیکس و پناه ایرانی را نشان میدهد.
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      8 1
      اون لگد طالبان کثیف وتروریست که به سرباز ایران زد دقیقا لگد به کل کشور ایران زد وبه ایران توهین کرد لعنت به مسولین خائن که اینجور توجیه میکنن که هیچی نشده. اتفاقا خیلی هم شده اون سرباز لگد نخورد لگد به شما ها خو رد. شماهای که از طالبان کثیف حمایت میکنید. مردم طالبان را فراموش نخواهند کرد مطمئن باشی