۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲

به منظور ارائه خدمات به گردشگران نوروزی؛

برخی از آبشارها و نقاط طبیعی لرستان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند

برخی از آبشارها و نقاط طبیعی لرستان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات به گردشگران نوروزی، برخی از آبشارها و نقاط طبیعی استان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تجهیز ۷۷ واحد تأسیسات گردشگری و اقامتی در سطح استان به منظور استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: این تعداد واحد تأسیسات گردشگری و اقامتی شامل هتل‌ها، مهمان پذیرها، خانه مسافر و مجتمع‌های گردشگری هستند که با ظرفیت سه هزار تخت تجهیز شده‌اند.

وی گفت: در ایام نوروز تعداد ۹۰ نفر راهنمای گردشگری که داری کارت شناسایی معتبر از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی هستند در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و نقاط هدف مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به تعدد نقاط پرطرفدار جاذبه‌های طبیعی در لرستان، عنوان کرد: به منظور رضایت بیشتر گردشگران و رفع نیاز ارتباطی مسافران شماری از آبشارها و نقاط طبیعی استان تحت پوشش شبکه اینترنت هستند.

حسن‌پور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری را به منظور ماندگاری مسافر در لرستان مهم دانست و افزود: همه ظرفیت‌های استان را برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی به کار خواهیم بست.

کد خبر 5722770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha