۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان:

۳۵هنرمند در کارگاه طراحی پوستر با موضوع جوانی جمعیت رقابت می‌کنند

۳۵هنرمند در کارگاه طراحی پوستر با موضوع جوانی جمعیت رقابت می‌کنند

اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از رقابت ۳۵ هنرمند کشوری و استانی در کارگاه طراحی پوستر و اکران شهری با موضوع جوانی جمعیت خبرداد.

هادی سینایی در حاشیه ویژه برنامه طراحی گرافیک و کارتون با موضوع جوانی جمعیت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه تولید محتوای فنی درباره جوانی جمعیت و تعالی خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی و اجتماعی کارهای فنی هنرمندانه در زمینه اهمیت جوانی جمعیت و خانواده وجود ندارد و با برگزاری این کارگاه تلاش شده که آثاری خلق شود که با زبان هنر و گرافیک برخی موانع و گره‌های ذهنی جامعه را در حوزه جوانی جمعیت القا کند.

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: در این کارگاه، ۳۵ هنرمند طراح استانی و کشوری طی سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان بهترین آثار برگزیده خواهند شد. آثار منتخب از هنرمندان خریداری و در سطح شهر نصب خواهند شد.‌

سینایی ابراز داشت: جوانی جمعیت، مطالبه از مسئولان در این حوزه، مشکلات فرزند آوری و تعالی خانواده، تک فرزندی و چاله‌های جمعیتی و پنجره جمعیتی و سالمند موضوع طراحی گرافیکی و کارتونی این دوره است.

۳۵هنرمند در کارگاه طراحی پوستر با مضمون جوانی جمعیت رقابت می‌کنند

۳۵هنرمند در کارگاه طراحی پوستر با مضمون جوانی جمعیت رقابت می‌کنند

کد خبر 5724024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha