۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶

امام جمعه ملبورن:

اندیشه‌های حضرت امام خمینی الهام بخش برای جهان اسلام است

اندیشه‌های حضرت امام خمینی الهام بخش برای جهان اسلام است

  امام جمعه ملبورن گفت: اندیشه‌های امام امت خمینی کبیر منبع الهام بخش برای جهان اسلام است و این مسیر توسط مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد که موجب رسوایی دشمنان مشترک مسلمین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی با صدور بیانیه‌ای ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، افزود: خط امام راحل امروز به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دارد و ادامه پیروی از افکار امام خمینی (ره) باعث رسوایی توطئه‌های قدرت‌های خبیث استکباری شده است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند خود را بر جهانی کردن نظام ولایت فقیه متمرکز کرده اند و کمک و همیاری با ملت‌های مظلوم و مستضعفین نیز از اهداف ایشان می باشد.

حجت‌الاسلام وحیدی گفت: نظامی که امام راحل آن را پایه گذاری کردند امید تازه‌ای به ملت‌های مظلوم بخشید و به منبع الهام برای مسلمین جهان تبدیل شد.

وی ثبات و امنیت را دغدغه اصلی در منطقه دانست و از سازمان ملل متحد مطالبه کرد که به مسئولیت خود برای کمک به ملت‌های مظلوم و مقابله با افراط گرایی و پدیده تروریسم پایبند باشد.

امام جمعه ملبورن گفت: متاسفانه ملت‌های مظلوم افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه و کشمیر با معظل تروریسم و سرکوب مواجه هستند و بدبختانه سکوت جهان در قبال این وضعیت شرم آور است.

وی افزود: نسل جوان باید توسط یک نظام قوی، ضد استکباری و مبتنی بر اصول اسلامی مورد حمایت قرار بگیرد و این نظام باید به تقویت معیشت کشورها و تثبیت نظام مردم سالاری کمک کند.

کد خبر 5724293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha