۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

از سوی کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآنی؛

اولین جلسه«کمیته طراحی مشاغل و رشته های مهارتی قرآنی»برگزار شد

اولین جلسه«کمیته طراحی مشاغل و رشته های مهارتی قرآنی»برگزار شد

در راستای ساماندهی مهارت های قرآنی و استانداردسازی آموزش های قرآنی اولین جلسه «کمیته طراحی مشاغل و رشته های مهارتی قرآنی»در دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای ساماندهی مهارت های قرآنی و استانداردسازی آموزش های قرآنی اولین جلسه «کمیته طراحی مشاغل و رشته های مهارتی قرآنی» در دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآنی برگزار شد.

در این جلسه به بررسی ابعاد مختلف موضوع، دستگاه ها و نهادهای مرتبط، پیشینه محتوایی و اجرایی این طرح در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم و تحقیقات و فنآوری، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی و … پرداخته شد.

مقرر شد از تمام دستگاه های مذکور پیشنیه مرتبط با مهارت های قرآنی و آموزش های قرآنی و استانداردهای تعریف شده جمع آوری شود؛ درضمن رویکرد اصلی در تمام آموزش ها، اشتغال زایی برای جامعه قرآنی و فعالان این عرصه در سطوح مختلف مهارتی تعیین شد.

عزیززاده قائم مقام معاونت قرآن و عترت، حسین سلیمانی مدیرکل دبیرخانه کمیسیون، محمد حسین فریدونی صاحب نظر و مشاور دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دیگر کارشناسان اعضای شرکت کننده در این جلسه بودند.

کد خبر 5724307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha