۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۹

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۱۹۸

برنامه ویژه شب زنده‌داری نیمه شعبان در اردبیل برگزار می‌شود

 برنامه ویژه شب زنده‌داری نیمه شعبان در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: برنامه ویژه شب زنده‌داری نیمه شعبان در برخی امام‌زاده های استان اردبیل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید در احیای شب نیمه شعبان به عنوان با ارزش‌ترین شب طول سال توجهی جدی داشته باشیم، اظهار کرد: برنامه ویژه شب زنده‌داری نیمه شعبان در برخی امام‌زاده‌های استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ها و آئین‌های نیمه شعبان در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان اردبیل افزود: تلاش ما بر این است تا در قالب این آئین‌ها و جشن‌ها مردم را بیشتر با مبانی انتظار واقعی و حرکت به سمت اصلاح‌گری جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطرنشان کرد: امام‌زاده سید محمد قلعه برزند گرمی، امام زاده حلیمه خاتون آقاباقر اردبیل، حسینیه میرزاده خانم اردبیل، امام زاده سیدصدرالدین اردبیل، امام زاده سید عبدالعزیز نیار، امام زاده عبدالله کلور خلخال، امام زاده سید دانیال خلخال، امام زاده سید سلیمان فخرآباد مشگین‌شهر و امام‌زاده سید ابراهیم لاهرود میزبان جشن نیمه شعبان خواهند بود.

حجت‌الاسلام ستوده ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در قالب این نشست‌ها و جشن‌هایی که برگزار می‌شود ابعاد مختلف زندگی و غیبت صغری و کبری امام عصر (عج) به خوبی تبیین شده و در حقیقت جوانان و نوجوانان به عنوان پیام‌رسانان مفاهیم ارزشی انتظار و موعود بتوانند انتقال‌دهنده شایسته برای نسل‌های آینده باشند.

کد خبر 5728101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha