۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱

سردار رادان تاکید کرد؛

«یادمان شهدا» تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی

«یادمان شهدا» تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی

اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز شنبه با حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع زائران راهیان نور با بیان اینکه مسیر شهدا مسیر نجات است، بیان کرد: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه کربلا و راه شهدا با طریق یادمان شهدا یکی است، اضافه کرد: خط بین اباعبدالله و شهدا و زائران اباعبدالله و زائران شهدا وصل شده است و زائران دل داده‌اند و از اثر وجودی شهدا برای خودشان توشه جمع می‌کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص خدمات ارائه شده به مناطق راهیان نور اظهار کرد: پلیس ۲ کار ویژه برای زائران راهیان نور انجام می‌دهد؛ یکی اینکه حفظ امنیت آنهاست که با اطمینان خاطر سفر کنند و با اطمینان خاطر برگردند و دوم موضوع کنترل تصادفات و جلوگیری از تلفات ناشی از آن است که یک مقدار سخت‌گیرانه عمل می‌کنیم.

سردار رادان تاکید کرد: حفظ سلامت و امنیت زائران برای ما بسیار مهم است و با همکاری خود زائران، همکاری مردم مناطق مستعد زیارت شهدا، مسئولان و البته تلاش همکاران در نیروی انتظامی تاکنون حادثه‌ای رخ نداده و امیدواریم تا آخر هم رخ ندهد.

کد خبر 5730493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha