عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

توافق ایران و عربستان ضربه مهلک به پروژه ناتو عربی-اسرائیلی است

توافق ایران و عربستان ضربه مهلک به پروژه ناتو عربی-اسرائیلی است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ایران و عربستان پرداخت و از کشورهای سازشکار خواست که سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: ما منتظر راهکار خارجی دوجانبه یا پنج جانبه که ویژگی‌ها و نامهای ریاست جمهوری را بر لبنانی‌ها تحمیل کند، نمی‌مانیم.

وی افزود: حزب الله و جنبش امل و متحدان و دوستان، افقی برای حل بحران ریاست جمهوری از طریق توافق داخلی فراهم کردند که به دور از وتو و دیکته خارجی باشد.

قاووق در ادامه گفت: گروه اهل چالش و تقابل بیش از حجم توانش عمل می‌کند و شعارهای غیرواقع بینانه می‌دهد و به دنبال روی کار آوردن رئیس جمهوری است که کشور را به فتنه داخلی سوق دهد.

وی افزود: ۱۱ بار تلاش کردند و شکست خوردند این همه جلسه کافی است که آنها حجم واقعی خود را دریابند واز شعارهای غیرواقع بینانه دست بردارند؛ شعارهایی که جایی در لبنان ندارند.

قاووق در ادامه درباره فلسطین هم گفت: کشورهای سازشکار به دنبال تشدید اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها به ویژه در جنین و نابلس، مطلوب بود که سفیران اسرائیلی را از پایتخت‌های خود اخراج کنند.

وی افزود: مقاومت روند خود را با تعمیم راهبرد مقاومت توسعه خواهد داد.

درباره توافق ایران و عربستان هم آنرا شکستی دوگانه برای اسرائیل و آمریکا و ضربه مهلک به پروژه ناتو عربی-اسرائیلی علیه ایران دانست.

کد خبر 5732272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی هخا RO ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
      0 0
      از توافق دیپلماتیک و تجاری و عادی سازی با عربستان موافقیم.صلح و دوستی بهتر از قهر و قطعی ارتباط هست