۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱

واکنش رئیس کمیته جوانان به احتمال برکناری مرفاوی

واکنش رئیس کمیته جوانان به احتمال برکناری مرفاوی

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا از حضور در جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها باز ماند تا نتواند سهمیه جام جهانی جوانان در سال ۲۰۲۳ را کسب کند.

همین امر واکنش متفاوت اهالی فوتبال را نسبت به آینده کادر فنی جوانان فوتبال ایران به همراه داشت تا عملکرد صمد مرفاوی بار دیگر زیر ذره بین کارشناسان قرار بگیرد.

میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان در واکنش به نتایج مرفاوی گفت: بحث تیم ملی جوانان با بزرگسالان دو مقوله متفاوت است. یکسری خواسته‌های آقای مرفاوی تأمین نشد که مباحث مالی بود ولی در جایی که باید ضربه نهایی را می‌زدیم و کادر فنی باید دخالت می‌کرد مشکل داشتیم.

وی درباره میزان رضایتش به عنوان پیشکسوت فوتبال از فرم بازی این تیم یادآور شد: فرم بازی را نه! وقتی شما کسی را به عنوان سرمربی قبول دارید باید کمکش کنید نه اینکه دخالت کنید. من نمی‌گویم تیم خوبی مقابل عراق بودیم اما آنها هم شبیه ما بودند. من از عملکرد صمد مرفاوی راضی بودم.

ماجدی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال ادامه همکاری با مرفاوی یا جدایی این مربی تصریح کرد: وقتی نتوانید جزو چهار تیم برتر آسیا بیایید و به جام جهانی برسید، یک نگاه جدید وارد سیستم خواهد شد. می‌توان اسمش را فوتبال ایرانی یا فوتبال نتیجه گرا گذاشت. این قطعی است. مرفاوی زحمتش را کشید. یک مقدار مشکل مادی هم داشتیم.

رئیس کمیته جوانان در پاسخ به این سئوال که یعنی قرارداد مرفاوی تمدید نمی‌شود؟ اظهار کرد: کمیته فنی و هیات رئیسه تصمیم می‌گیرد. مرفاوی انتخاب اعضای کمیته فنی بود. آقایان محصص، قاسمپور، استیلی و مدیر روستا بودند. از زحمات مرفاوی تشکر می‌کنم.

کد خبر 5735331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
      0 0
      مرفاوی پولکی است به خاطر پول و زد و بند به تیم ملی و خودش ضربه زد
    • ناشناس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      وقتی دربرابر عراق جنگ زده نتیجه نمی توانند بگیرند باید کنار بروند