۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹

مهر گزارش می‌دهد؛

«اهواز» شهری که مهیای نوروز نیست/ ذبح دام در خیابان

«اهواز» شهری که مهیای نوروز نیست/ ذبح دام در خیابان

اهواز - در حالی که اسفند ماه باید اقدامات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی صورت بگیرد اما کلان‌شهر اهواز به حال خود رها شده و برای نوروز مهیا نیست.

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها - کوثر کریمی: هنگامی که صحبت از اهواز می‌شود، ابتدا رودخانه کارون و نخیلات و در مرحله بعدی مشکلات فاضلاب، گرد و غبار و دیگر نارسایی‌های خدمات‌رسانی به شهروندان در ذهن همه تداعی خواهد شد.

دیگر کلیشه‌ای شده که بگوییم «اهواز» فقط نام کلان‌شهر را یدک می‌کشد؛ حضور گاومیش‌ها در فلکه پنج نخل (منطقه‌ای بین دو محله بالاشهر) و قسمت‌های مختلف جاده ساحلی، حضور دست‌فروشان در مرکز شهر و مقابل مراکز خرید مختلف، وجود وانت‌بارهای متعدد برای میوه‌فروشی در جاده‌های اصلی، ذبح دام زنده در کنار جاده‌ها، زباله‌های انباشت شده و کمبود سطل زباله در مناطق مختلف و رهاسازی زباله‌های خانگی در بلوارها، وجود نخاله‌های بسیار در سطح شهر، شخم زدن شهر به بهانه پروژه‌های عمرانی آن هم به صورت همزمان و بدون اتمام پروژه‌های قبلی و ایجاد ترافیک و سردرگمی برای شهروندان، تخریب برخی خانه‌ها در نقاط حاشیه شهر و رها کردن اراضی به حال خود و فراهم شدن شرایط رهاسازی نخاله و تجمع معتادان، جمع‌آوری نشدن متکدیان و معتادان، کمبود ایستگاه‌های سرپوشیده تاکسی و اتوبوس با وجود دمای ۳۰ درجه‌ای در اسفند ماه، چاله‌های خیابانی و نبود رسیدگی به مناطق بخشی از مشکلات کلان‌شهر اهواز است.

آلودگی هوا یکی از مشکلاتی است که به دلیل نبود صنایع ۱۰۰ درصد سبز در حریم شهر، گریبانگیر شهروندان در اهواز می‌شود.

یکی از شهروندان که برای تفریح آخر هفته به پارک لاله اهواز رفته است با گلایه از وضعیت سرویس بهداشتی می‌گوید: تنها یک شهربازی در فلکه ورودی محله پاداد وجود دارد که آن هم مرتب به دلیل وسایل غیر استاندارد پلمب می‌شود؛ برای یادآوری ایام گذشته به پارک لاله آمدیم که حالمان بدتر شد، سرویس بهداشتی زنان بدون مایع دستشویی، درها بدون گیره و حتی فاقد شیلنگ بودند.

او ادامه می‌دهد: پارک جزیره هم که خاطرات پیوسته و جاده ساحلی هم که محیطی مملو از عرضه قلیان شده و واقعاً نمی‌دانیم برای بودن در محیطی سالم باید به کجا پناه ببریم.

یکی دیگر از شهروندان با گلایه از عرضه قلیان در بلوار فرودگاه و بازتاب چهره زشت شهر در ورودی برای مهمانان و مسافران عنوان می‌کند: وقتی ورودی شهرمان قلیان عرضه و یا گوشت گوسفند ذبح می‌شود، چه تصویر نازیبایی برای مسافران مخابره می‌شود؟ کاش مسئولان کمی هم به فکر زیباسازی شهر باشند.

او اضافه می‌کند: کمبود سرویس بهداشتی عمومی در شهر دردی است که بیشتر از سوی مسافران برون‌شهری و برون‌استانی احساس می‌شود ولی معلوم نیست چرا مسئولان شهری به جای شخم زدن متوالی شهر به فکر اصلاح وضعیت شهر نیستند.

«اهواز» شهری که زیبنده نوروز نیست/ ذبح دام در خیابان

این شهروند اهوازی بیان می‌کند: کافی است به ترمینال زاگرس و خلیج فارس که ۲ مرکز مهم برای مسافرت شهروندان اهوازی به سمت آبادان، شادگان، مسجدسلیمان و شوشتر است، سر بزنید تا متوجه شوید که حتی درهای سالن مسافری هم قفل شده است.

منظر شهری اهواز در شأن شهر نیست

نماینده مردم اهواز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت شهر اهواز بیان می‌کند: مردم باید در خصوص عملکرد شهردار اهواز در یک سال نیم گذشته قاضی باشند؛ البته طبق قانون ارزیابی عملکرد شهرداری باید توسط شورای شهر انجام شود که در این راستا اظهار نظرهایی از برخی از اعضای شورای شهر اهواز شده که این اظهارات باید به‌صورت رسمی و قانونی باشد.

سید کریم حسینی اضافه کرد: شهرداری اهواز باید کارنامه عملکرد یک سال و نیم خود را به طور شفاف و صریح به مردم ارائه دهد؛ همچنین فرماندار و شورای شهر اهواز باید در خصوص عملکرد شهرداری اهواز و سازمان‌های زیر مجموعه آن نظر بدهند.

وی با بیان اینکه کار از بررسی وضعیت سرویس‌های بهداشتی، پارک‌ها، پروژه‌های در حال انجام و… گذشته است، اظهار می‌کند: با توجه به پرداخت‌هایی که در قالب عوارض آلایندگی به اهواز داده شد، به شهردار و معاونانش گفته شد که منظر شهری اهواز در شأن شهر نبوده و وضعیت مناسبی ندارد؛ قطعاً هر کسی از جمله خود شهروندان وارد اهواز می‌شود، وضعیت نابسامان ورودی شهر اهواز را به فرد بیننده می‌رساند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص معابر عمومی اهواز می‌گوید: شهرداری در واقع متصدی و متولی معابر عمومی و… هر شهر است، بنده دائماً به مسئولان استانی و شهری گفتم که نباید چندین نقطه در سطح شهر حفاری بشود اما اعتباری برای ترمیم آن وجود نداشته باشد یا بخواهیم پیگیر اعتبار باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس می‌افزاید: اینکه مرتباً مردم تردد دچار مشکل باشند و وسایل نقلیه آنها آسیب ببیند زیبنده کلان‌شهر اهواز نیست؛ بنابراین جاهایی که کار صورت گرفته باید اعلام بشود و جاهایی که کاری صورت نگرفته نیز بیان شود.

«اهواز» شهری که زیبنده نوروز نیست/ ذبح دام در خیابان

وی با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که کار شهری در اهواز به نحو احسن انجام شود، عنوان می‌کند: گزارشات شهرداری باید به طور مرتب و شفاف ارائه شود، اینکه مردم فقط نظاره‌گر باشند، درست نیست؛ مثلاً اینکه گفته می‌شود که تعدادی ناوگان حمل و نقل عمومی جدید (اتوبوس) تهیه شده ولی هنوز در سطح شهر اهواز به کار گرفته نشده است، دلیل این تأخیر در به‌کارگیری این وسایل نقلیه جدید به مردم بیان شود.

لزوم آمادگی شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲

رئیس شورای کلان‌شهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تأکید بر افزایش سرعت پروژه‌ها می‌گوید: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر فضای عمومی کلان‌شهر اهواز برای عید نوروز آماده شود.

سیاوش محمودی ادامه می‌دهد: سال به روزهای پایانی خود نزدیک شده ولی هنوز شهر برای پیشواز رفتن به سمت نوروز آماده نشده و انتظار می‌رود در روزهای باقیمانده تا پایان سال در حوزه‌های مختلف فضای سبز، روشنایی، آسفالت معابر، زیباسازی شهر و تمهیدات مورد نیاز برای نوروز ۱۴۰۲ تدارک دیده شود.

او با اشاره به لزوم ایجاد آمادگی مناسب در مجموعه شهرداری بیان می‌کند: شورای کلان‌شهر اهواز انتظار دارد که اقدامات شهرداری برای عید نوروز با سرعت انجام شود چرا که در بوستان‌ها، میادین و فضاهای سبز آمادگی لازم وجود ندارد، تذکرات و نامه کتبی به شهردار اهواز داده شده که مجموعه فضای سبز اهواز برای عید آماده شوند تا هم مردم اهواز و هم مسافران نوروزی از آنها بهره‌مند شوند.

رئیس شورای کلان‌شهر اهواز یادآور می‌شود: مجموعه شهرداری وعده داده که تا ۱۵ اسفند ماه تمام نخاله‌های شهر جمع‌آوری و مسئله نخاله‌های ساختمان حل شود؛ امیدوارم این وعده عملی شود چون نخاله‌هایی که سبب آزار و اذیت مردم و نازیبایی شهر شده باید جمع‌آوری شوند تا شاهد پاکسازی شهر باشیم.

او با تأکید بر لزوم آمادگی لازم شهرداری اهواز برای استقبال از بهار اضافه می‌کند: برای ایجاد شرایط مناسب و افزایش سرعت آسفالت و لکه‌گیری معابر قراردادهایی در این زمینه منعقد و در چند روز گذشته عملیات اجرایی آنها آغاز شده است؛ همچنین اتوبوس‌های خریداری شده با توجه به رونمایی از آنها در دهه فجر همچنان مورد استفاده قرار نگرفته‌اند که باید هرچه سریع‌تر در چرخه حمل و نقل عمومی وارد شوند.

گلایه از جمع‌آوری نشدن پسماند و نخاله

رئیس شورای کلان‌شهر اهواز با گلایه از جمع‌آوری نشدن نخاله‌ها و پسماند در کوی مشعلی اهواز می‌گوید: به شهرداری این منطقه یک هفته مهلت داده شده تا نخاله‌ها و زباله‌های کوی مشعلی را جمع‌آوری کند.

محمودی با اشاره به بازدید از کوی مشعلی ادامه می‌دهد: با توجه به تماس‌ها و پیگیری‌های اهالی کوی مشعلی در این محله حاضر شدیم و وضعیت جمع‌آوری زباله‌ها، نخاله‌های ساختمانی و… آن به هیچ وجه در شرایط مناسبی قرار ندارد، چنین وضعیتی شایسته شهروندان این محله نیست.

«اهواز» شهری که زیبنده نوروز نیست/ ذبح دام در خیابان

او تصریح می‌کند: از وضعیت منطقه این‌گونه برداشت شد که چندین روز جمع‌آوری زباله انجام نشده و در عوض اینکه پارک محله‌ای امام خمینی (ره) این محله هرچه سریع‌تر آماده و در اختیار شهروندان برای تفریح و تفرج قرار گیرد، این پارک به محلی برای تجمع زباله‌ها تبدیل شده که به هیچ وجه شایسته نیست و باعث ایجاد آلودگی در محله و اعتراض اهالی شده است.

محمودی با تأکید بر لزوم رعایت عدالت و ارائه خدمت‌رسانی مناسب در همه محله‌ها اضافه می‌کند: به شهرداری تذکر دادیم که هرچه سریع‌تر و حداکثر در یک هفته باید نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها جمع‌آوری و گزارش آن به شورای اسلامی شهر ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، درست چند روز مانده به ایام تعطیلات عید نوروز هر ساعت عکسی از وجود گاومیش‌ها در نقاط مختلف شهری و همچنین بنرهای خواهشی شهروندان برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌های خانگی در محلات کلان‌شهر اهواز منتشر و سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌شود؛ شهروندان نیز آسیب جدی از این بی سامانی شهر اهواز دیده و خواستار پیگیری معضلات مختلف هستند.

کد خبر 5735526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      67 49
      به هموطنان عزیزم سال نو رو تبریک عرض میکنم .. توصیه میکنم تحت هیچ شرایطی به اهواز سفر نکنید اگر ☚ بهداشت و امنیت و سلامتتون براتون مُهمه..دیگه خود دانید..یعنی اگه تشنه تون شد و نَدانسته از آب لوله کشی و شهری میل کردین مطمئن باشید دچاره انواع و اقسام بیماری های روده و باکتریایی و ویروسی میشید ..
      • Mjs IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        هرچقدر هم که شهرداری کار کنه مگه دزدان محترم وسیله ای رو سالم میزارن.اولویت اهواز امنیت که سارقین دیگه تو روز روشن با خیال آسوده اموال مردم سرقت میکنن و مطمئن هستن که کسی کارشون نداره.
      • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        14 14
        خیلی داری شلوغش می‌کنی من تو اهوازم از آب لوله کشی هم خوردم هیچی هم نشده وقتی نمیدونی حرف الکی نزن
    • GB ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      38 15
      اگر میهمانان بیا ید خوزستان زباله هست جاده ها خراب امکان نیست آب فاضلها ریخت بیرون کسی رسیدگی نمیکند مریض شدیم بعد می بیند میهمانان
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      59 6
      باسلام وادب،فقط میگم،شرمنده،هستم،شهراهواز،ک،ثروت،کشور،دران،هست،ولی،بیشتر،ب،یک،روستای،بزرگ،تبدبل،شده،اززیبا سازی،ک،خبری نیست، تمام،معضلات درگزارش،آمده، ب امید،روزی،ک،اهواز،ب،یک،شهر،واقعی،تبدیل شود،انشاالله
      • امجد US ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        30 5
        آقا خوزستان نیاین مریض میشید بدبخت میشید..... اما این استانم که گاو شیر ده کل کشور هست و از نظر نفت و گاز و محصولات کشاورزی و آب وغیره کل کشور تامین کرده اما اگر این همه امکانات و ثروت در داخل خود استان صرف میشد الان شما فقط حسرت سفر به خبطه زر خیز این استان در دلتون بوده .لعنت بر بی عدالتی .لعنت
    • RO ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      39 2
      لطفا حضور معتادین متجاهر در نقاط مختلف شهر که اصلا توجهی به جمع اوری انها نمیشود نیز اضافه کنید
    • دانش IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      111 4
      بی کفایت ترین مسؤلین ایران توی خوزستان جمع شدن .
      • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        همه جا هستند
      • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        همه جا هستند
    • 1751702340 IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      103 8
      بله مردم بیکار هستن چکار بکنیم وقتی تمام شرکتها استخدام غیر بومی باشد ما اهوازیا هم میخواهیم زندگی بکنیم
    • ولی الله کایدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      49 9
      یعنی خاک بر سر ما که مجبوریم توی اهواز زندگی کنیم و چاره ای نداریم
    • شهروند US ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      48 5
      واقعا روستای کلان اهواز مناسب پذیرش مهمان نوروزی نیست
    • یک شهروند دلسوز اهوازی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      51 7
      وضعیت قلیان فروشان در سطح پارکها جمع کنید یا وانت بارها خصوصا روبروی بهشت آباد وخروسی .تمام اتوبان و فضای سبز تصرف کردن .حداقل شهرداری وانت بارها رو در جاده ساحلی امانیه و جاهای مهم اهواز نزار بساط کن .و بچه سالها که در 4راه پهلوان وکیانپارس جمع کنه
    • محمد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      من بچه اهوازم به جرأت بگم اهواز کثیف ترین شهر دنیا و بدبخت ترین مردم دنیا را دارد شهر استعمار شده
      • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        یعنی فقط اهواز ؟رامهرمز بهبهان خود آبادان خرمشهر ک درگیر جنگ بودن باغ‌ملک اینا از شما اهوازیا هم فقیر تر و بدبخت ترن تو رامهرمز کارگری هم گیر نمیاد کار بکنیم ولی گرانی و تورم خود تهران رو رد کرده کل خوزستان درگیره داداش فقط اهواز نیس ما تو ای شهر یه سی تی اسکن یا ام ار ای نداریم یا باغ‌ملک بنظرم هس
    • اهوازیم IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      81 5
      وقتی شهردار واستاندار مهاجرهستن ومسئولین بومی هم به فکر جیب خودشون باشند میشه همین.استاندار به اصفهانی چطور میشه به فکراهوازباشه ایشون اومدن پروژه ای انتقال آب کارون درسکوت تکمیل کنه وبزنه به چاک.
    • راضی منصوری اهواز AE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      75 3
      بدبخت اهواز درآمدش میره برای شما شمالیهای عزیز حتمآ مسولین کشور این را نخواندن بیچاره اهواز بی صحاب مانده
    • ایران RO ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      45 1
      شهری بی صاحب خوب هستش اینجا همچی سرجاش نیست
    • احسان IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      45 3
      شما که نوشتی هرگونه نسبت ناروا به اشخاص منتشر نمیشه به نظرت باید از مسئولین تشکر کرد ؟؟؟ واقعا ناراحتم که تو این شهر زندگی می کنم ...حتما یه روز از این زباله دون میرم
    • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      43 1
      این همه جای ایران به این قشنگی ول این قشنگیاش ع کجا میاد؟! ع نفت اهواز اهوازی ک نفت تولید میکنه الان باید قشنگ ترین جای ایران باشه، البته اهواز همینطوریشم قشنگه ولی لطفا بازم بهش برسین جاهای تفریحی درست کنید، خیابونا و درست آسفالت کنید مجتمع های قشنگ بسازید، مدرسه، زباله هارو جمع کنید و..
    • اسد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      28 4
      بنده به عنوان یکی از پیمانکاران عمرانی شهرداری اهواز، دهساله دارم مار میکنم، هنوز نه نیروی باسوادی تو سیستم هست و شهرداری توان پرداخت مطالبات را دارد.
    • پ ق IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      37 1
      خوزستان روی گنج و این وضعیتش مسوولان بدون هیچگونه تعهد و مردم بی تفاوت خوزستان رو به یه اشغالدونی تبدیل کردن
    • ماهان IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      23 2
      کیانشهر اهواز رو از قلم انداختید....جگر زلیخا رو میگم
    • فرود AE ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      24 3
      جدولها را رنگ میکنن دیگه همه مشکلات از قبیل بساط میوه فروشی در وسط اتوبانها و کشتار گوسفند و دام کنار جاده و هزاران مشکل دیگه خود بخود حل میشه نگران نباشید
    • مهدی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      24 0
      والا نمیدونم به کی و کجا باید شکایت برد روستاهای دور افتاده بهتر اهواز تمام شهر اهواز دست فروشها اشغال کردن و ادعای حاکمیت میکنن اون اول جاده شوشتر منطقه زرگان. نادری و بازار اصلی. منطقه کیان وهزاران نقطه این شهر اون وضعیت آسفالت. وضعیت قلیونی ها در پارک ها. گدا ها در هسته مرکزی شهر. نبود مکان و جای
    • اهواز FR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      32 0
      همه اینها از صدقه سری مسولین بی لیاقته که سالیان سال با رانت و پارتی بازی روزگار خوزستان رو سیاه کردن
    • رضا IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      43 2
      اهواز تبدیل به آشغال دونی شده،چه معنی داره شهردار و دار و دسته اش اصفهانی باشن؟ شهرداری که هیچ رزومه مثبت و شاخصی ندارن.متاسفانه مسئولین شهر اهواز با انتخاب این شهردار خیانت بزرگی به اهواز و مردم اهواز کردند. اهواز به یک روستای بزرگ تبدیل شده،هیچ تغییر محسوسی احساس مشاهده نمیشه.
    • Dhi IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      23 8
      اهوازيها نوروزجشن نمیگیرن
    • امیر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      26 3
      رفتن رئیس حراست منطقه ۹ اصفهان آوردند به عنوان شهردار کلان شهر اهواز.ما روز اول گفتیم این بیشرف به درد شهر نمیخوره. حالا پی بردند. ۹۰ درصد کل درآمد شهرداری صرف حقوق میشه چون هرکس رسیده بستگان خودشو چپونده توی شهرداری.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      22 0
      همه مشکلات اهواز و هم بزرگتر مشکلات کشور بعمد ایجاد شده چراکه کشور اشغال شده ایران در حال غارت شدن است واینکه تا الان هنوز جانی دارد بخاطر ثروت فراوانیست که این سرزمین مقدس و مظلوم دارد
    • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      6 32
      اهواز چیه بابا
    • جاسم IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      18 2
      من وخانواده دراهواز درمنطقه پردیس وبروی بیمارستان بقائی ساکن هستم وضع فاضلاب ونبود اب شروب از روزی که این منطقه ساختن شد بیسار نامناسب هست و مردم این منطقه از نبود اب شروب و جاری شدن فاظلاب خانگی درخیابان و ریختن اسغال که بیشتر شب تخلیه میشین مردم این منطقه درخال نابودی هستن وکسی جوابگو نیست
    • جاسم IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      7 0
      من وخانواده دراهواز درمنطقه پردیس وبروی بیمارستان بقائی ساکن هستم وضع فاضلاب ونبود اب شروب از روزی که این منطقه ساختن شد بیسار نامناسب هست و مردم این منطقه از نبود اب شروب و جاری شدن فاظلاب خانگی درخیابان و ریختن اسغال که بیشتر شب تخلیه میشین مردم این منطقه درخال نابودی هستن وکسی جوابگو نیست
    • اهواز IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      17 2
      اظهارات گفته شده حقیقت دارد و مسئولین بفکر جمع آوری پول ومال و پناه هستند
    • محمدمشعلی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      14 0
      این هم لطفا مینوشتی ندادن کار به جونا
    • العربی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      49 25
      عرب: انه عربی وفتخر عیر بیکم چه ماتحطون نظری :من عربم و افتخار میکنم به خودم عرب ها باغیرتند
    • اتحاد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      33 2
      وقتی شهر دار اصفهانی باشه نباید غیر از این انتطار داشته باشیم ۴۰سال دارن مسول دزد غیر استانی میزارن نتیجش همین میشه
    • فواد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      24 1
      واقعا حق شهرمون نیست اینجا ۸ سال مردم جنگیدن شهید دادن جانباز شدن اسیر شدن آخرش هم چی کلی مسئول های دزد و کلاهبردار گذاشتن مدیر واقعا حیفه این شهر با مردمش هنوز هم ایران رو دوست داریم
    • US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      4 0
      بله
    • م. حق جو IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      24 1
      بزرگترین مشکل شهر اهواز ، وجود شورای شهر است. راه نجات شهر اهواز و شهرهای مشابه که تنوع قومیتی دارند این است که کلا شورای شهر منحل شود و صرفا شخص شهردار با مراجعه به آرای مردم انتخاب گردد.
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      15 3
      خوزستان واقعا ازهمه لحاظ عقب افتاده است.. سکوت کنیم بهتره..
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      19 2
      بی صاحب ترین استان خوزستان و بدتر از آن اهواز این نشانه بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولان این استان و این کلانشهر می باشد
    • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      14 8
      آدم بلانسبت احمقه بیاد اهواز جز بدبختی هیچی نداره
    • RO ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      18 0
      شهر اهواز یک شهر رها شده است که سالها زمان میبرد تا ترمیم شود جاده ای شهری در تمام شهر افتضاح می‌باشد معابر پر از میوه فروش شده که این امر حریم جاده را هم گرفته است و هیچ مقام مسیولی نیز وجود ندارد کلا شهر بی در پیکری شده است
    • حسین IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      17 1
      تنها راه موجود در هر چاله که افتادی یه فاتحه برای اموات مسؤولین بخوانی.چون درآمد زایی برای قشر زحمت کش تعمیر کار خودرو میکنن.البته ......تو روح پدرشون هم نصیبشون میشه
      • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        12 0
        هر روز واسه اموات مسئولان اهواز و خوزستان فاتحه میخونم یعنی از هر خیابانی که رد میشم میخونم
    • پریسا NL ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      21 0
      تنها کاری که میکنند اینه که چندقوطی رنگ میدن دست دوتا بچه که جدولهای پراز خاک را رنگ کنن....همییییین
    • محمد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      15 4
      شهر اهواز نابود هستش فقط و فقط به این علت که مردمش نمیخوان ... مردم مطالبه نمیکنن ...
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      12 0
      یک زمانی یکی از شهردارهای اهواز جناب مهندس سلیمانی در اولین دوره شورا گفت اهواز روستای بزرگیست ولی من میگم روستاهم نیست چون اب درست ندارد اسفالت ندارد فضای سبز ندارد پاده رو ندارد مرکز شهر نادری نمیشه راه رفت خیابان بستن برای عابر پیاده ولی حالا شده محل سد معبر شده
    • Sohel IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      12 6
      حیف پول که بدست شهرداری اهواز میدن. بجای اینکه شهرداری‌ها را بدست شهرداران خوزستانی بدن بیایید از چند تا شهردار تهرانی یا اصفهانی استفاده کنید تا شهر را آباد کنند.
      • سعید IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        4 2
        الانم شهردار اهواز اصفهانیه جهت اطلاع
    • Sahar IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      8 2
      والا حیف اهواز ک بهش نمیرسن .من اهوازم مردمش خیلی خوبن ولی به شهر رسیدگی نمیکنن
    • مسافر IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      4 0
      خدایی هر با در خیابان‌های اهواز گذرداریم جز اه و افسوس ودرد آمدن قلبمان چیزی نسیب نمی‌شود ،گویا ما در گوشه‌ای از دنیاافتاده ایم که بویی از تمدن وپیشرفت را حس نمی‌کنیم. مرکز استانی که ثروتی عظیم در دل خودش داره،ولی نمیتونه استفاده ازش کنه ،به چه درد میخوره این ثروت .ورودی شهر همیشه آزارمان می‌دهد
    • يا الله IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      با سلام خدمت دوستان بزرگوار، همه باید یکصدا باشیم و مسئولین بی کفایت و دله دزد رو از منصب و جایگاهی که دارن برکنار کنیم نه فقط در سطح شهر اهواز بلکه در تمام کشور عزیزمان ایران، بزرگواران باور بکنید بهترین نظام رو داریم نظام اسلامی و مردمی، ولی صد حیف که مسئولین دزد بیشرف آبروی این مملکت رو بردن
    • عانری IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضع نابسامان اهواز رو خدا ازشون نگذره....تاوان این خیانت ها رو خواهید دید به زودی....واقعا حق این مردم نیست که در این وضعیت زندگی کنند....
    • مسافر IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      7 1
      متاسفم برای اینکه مجبورم در این شهر زندگی کنم ،لطفا برای گردش و تفریح به اهواز تشریف نیارین
    • ۴۹۹۵۵ IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      راستی پروژه انتقال آب غدیر به کجا رسیده فقط چند روز کیفیت آب مقداری کم بهتر شده اما دوباره همان فاضلاب قبلی ست استانی با بیشترین سد و آب شیرین اما مرکز استان با بد ترین آب که حتی حیوان قادر به نوشیدن آب نیست
    • اهوازی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      8 2
      من خودم بچه اهوازم نگو اهواز بگو یه روستای بی دروپیکر دس رو هر چیزیش بزاری فاجعه است فاضلاب ، آسفالت ، روشن نبودن چراغ های اکثر پل ها در شب ، ورود اکثر روستایی نشین ها به اهواز در کل خیلی افسار گسیخته است
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 0
      خواهشمندم از مسولیت رسیدگی کنید شاید روزی فرزندان شما مجبور باشند اینجا زندگی کنند
    • ES ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      بسیار دقیق و شفاف شهر اهواز به تصویر کشیده شد و ایکاش مسئولین ذیربط عنایتی بفرمایند
    • مهرداد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      سازمان ابفا رو از جا انداختید که اهواز رو شخم زده و اسفالتی که کرده بدرد نمیخوره و نشست کرده نمیشه رانندگی کرد تمام جلوبندی ماشین وکمک ها خراب شده هزینه ها هم بالا هستن اگه توی دست اندازهایی که اب وفاضلاب درست کرده نیفتیم توی دربهای فاضلابی که دزدیده شده می افتیم بخدا گیر کردیم از دست این غارتگرها
    • مجید محاوی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      من مجید محاوی هم به ابفا برای لایروبی فاظلابها حدود دوسال است تماس میگیرم به ۱۲۲ و تماس میگیرم برای دپو شدن پسماندها و ناخلها ۱۳۷ فقط این سامانها کد رهگیری میدن در منطقه بهارستان منطقه ۴ فاز دو ارتش خ میخک اینها فقط خیابانهای اصلی را رنگ کردن خوزستان در جنگ است و جنگزده .....
    • هانیه IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      نصر من الله و فتح قریب
    • محمدی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 3
      اهواز شهری پر از درد خاک وغبار از کجاهای اهواز بگم از آب شربش از جوانان بی کارش از بی حجابی ازدخترای برهنه اش از خیابان های خراب از سگ های ولگرد توسطح شهر از زنان گدا سر چراغ قرمز از کودکان اسفند تو دستشن سر هر چهارراه از کجاهاش بگم
    • حوریه حق پرست IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 0
      چون توهین به مسئولین منتشر نمیشه فقط لاحول ولاقوت الابالله العلی العظیم
    • علیرضا IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      18 0
      این حق استان خوزستان نیست خوزستان مادرخرج ایرانه
      • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
        6 0
        احسنت بریکلا
    • ج IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      اهواز_دوبی!
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 1
      متشکرم از خبرگزاری مهر واقعیت را نوشته
    • سیاووش IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      9 0
      من هر وقت میام اهواز فشار خونم میره روی ۱۸ برای اینکه صبح دارو مصرف نمیکنم که مبادا نیاز به سرویس بهداشتی پیدا کنم تو کل شهر حتی یه سرویس بهداشتی وجود ندارد
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      6 2
      سلام ازمواد فروشان که درخیابان ۱۴کوی سهیدمحسن وبقیه مناطق اهواز که علنن ودردوز روشن جونای مردم نابود کردن بی زاریم وازمسئولین تمنا میکنیم جلوشون بگیرن
    • اهواز IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      7 1
      سلام لطفا به فکر سگ های خیابانی هم باشید ممنونم
    • ۱۱۱۴۴۴۴۷۷۷kkk IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      15 0
      البته خود ما اهوازی ها و خوزستانی ها کم بی تقصیر نیستیم ،خنده داره ولی کیک میخوریم پوست شو میندازیم زیر پامون ،زباله ی خونه داریم میندازیم تو بلوار ،گاومیش داریم میارییم تو پارک برا چرا..سیر بشه ،،،بعد از مسئولین انتظار معجزه داریم خوب نمیشه که .اول شهروند باید خودشو درست کنه بعد بتونه نظر کارشناسی
    • US ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 0
      خواهشا به اهواز سفر نکنید اصلا مصاعد مسافرهای عزیز نیست در پارک ساحلی دو دقیقه میخای استراحت کنی همش قلیونی هست جوانها نشستن باید بلند شی بری آب خوردنش هم آب فاضل آبه
    • M IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 16
      ما اینجا نوروز نداریم اصلا ما فقط یک غید داریم فطر کسی هم که دوست نداره بمونه بره برید ولمون کنید نمیخواد دایه بهتر از مادر بشید
      • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        2 0
        ایرانی باشی نوروز هم برات مهم میشه عید فطر عید مسلمانان ما یک ایرانی مسلمان هستیم دست از این تعصبات بردارید
    • محمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 2
      اهواز و روستا های اطراف خیلی سرسبز هست ومردم مهمان نوازی هستن ساحل کاورن خیلی آرامش بخش هست
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      بله آماده نیستیم نیایین اونوقت که خاک برسرما الک میشه و گرمای ۶۰ درجه داریم بیایین حالا خوبه اهواز بد و ال و بل از ۲۵ مدارس پراز مهمان نوروزی شده
    • مسعود IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      سلام من ساکن اهوازم ، کاملا فرمایشات شما متینه متاسفم ،متاسفم
    • ..... IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      6 10
      شماهایی ک‌ میگید اهواز هیچی جز بدبختی ندارع غلط می‌کنی نشستی تو این شهر نون و آب میخوری جم کن برو ی شهر دیگه زندگی کن کار پیدا کن ببینم خوشبخت میشی یا ن... بعد اینکه اینقد میگید اهواز کثیفه پر آشغاله پاشید برید شمال و شهرای دیگه ک بد میگن از اهواز، اینقد جاده و خیابونا کثیفه ک حالتون بد میشه..
      • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        2 1
        بدبخت
      • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
        0 0
        چرا سریع جبهه میگیری کافیه درست نگاه کنی چرا باید شهر مون رو بخاطر مشکلی که قابل حله ترک کنیم ما ریشه وخانواده وابا واجدادمون تو اهواز بوده چرا از دیار مون باید دور بشیم بخاطر بی لیاقتی بعضیها
    • حمید IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      0 0
      برای کسی اهمیت ندارد شهر تمیزباشد چون همه فکر جیبشونه
    • احمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 0
      هر کی میاد اهواز فقط شعار میده و به ریش مردم میخنده .والله اگه بجای این اسفالت خاک میریخت تو جاده بهتر بود .لااقل دوباره صاف میشد.
    • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      5 1
      من اهل اهوازم ..مسافرت بودم وقتی برگشتم به خدا خودم از شهرم خجالت کشیدم ..اون از ورودی ..از پارک ..بازار ..فضای سبز ..مکان تفریح اب وهوا ..امنیت ..وجالبه که شهر گرانیم هست !ما چه گناهی کردیم که اهواز زندگی میکنیم
    • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 1
      اهواز از اولشم بی صاحب بوده به خاط ثروتی که داره ولی مردمشم بدترن که نه مطالبه میکنن مثل اصفهانیا و نه خودشون رعایت بهداشت دارن
    • علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 5
      بیاین اهلا وسهلا اینای که میگن نیاین مهمون نواز نیستن
    • پیام خزاعلی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 2
      چرا فقط واسه ایام عید چرا نباید همیشه شهر تمیز باشه فقط مشکل شما قلیون فروشا و دست فروشان یه سطل زباله تو پارک ساحلی نیست یه سرویس بهداشتی نیست شما به فکر چی هستید فقط ظاهری بدرد نمیخوره فقط به فکر بریدن نون مردمید هرچی شد قلیون فروشا دست فروشا بریدربه درک بابا
    • ..... IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 2
      تویی ک میگی وقتی میای اهواز دارو مصرف نمیکنی ک دستشویی نری عزیز دلم اهواز نیا! مجبورت کردن؟! نیا اهواز...تو کوری وگرنه سرویس بهداشتی زیاد هست تو چشاتو باز نمیکنی ببینی...تویی ک میگی از شهرت خجالت میکشی بلند شو برو همون شهری ک برات خوبه، منم مسافرت رفتم و شهرا رو دیدم اوناهم خیابون کثیف و مشکلات دارن
    • سعید IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      1 0
      وتقعا شورای شهر و شهردار اهواز رو باید بذارن داخل خیابون رو روشون رو آسفالت بکشن .کافی برید جاده جلو لوله سازی نورد رو ببینید چندساله داغونه و در تعجبم چطور این مسولین بی مصرف اهواز اینو نمیبینن
    • حسین IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      لکه گیری های آسفالت اهواز لکه ننگ شهردار و شهرداری‌های این کلان روستاست و آسفالت تخریب شده همه خیابانها نشان میدهد شهردار و اذنابش مانند استاندار جدید بیخیال مردم شده اند در صورتیکه مردم حق دارند از مسولان بی کفایت خود شکایت و حدا غرامت خرابی جلوبندی ماشین‌هایشان را بگیرند یا پویش جدید راه بیندازند
    • شاکر IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      3 0
      باسلام من واقعا همیشه گفتم اهواز یه روستای بزرگ بدون مسول لایق
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
      2 0
      باید به حال اهواز و کل خوزستان گریه کرد شهرداری نداره .و مسئول نداره وفقط دارن مثل گاو شیر ده از خوزستان استفاده میکنن و توجهی به اون نمیکنن .خدا ازشون نگذره .مثلا این کوت عبدالله ما از شهرداری چی میخوایم فقط هرشب بیا زباله ها رو از دم خونه‌ها برداره تا مردم مجبور نشن هر شب خودشون زباله ها رو بنداز
    • فرید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      2 0
      من اهوازی هستم وشهرم رو خیلی دوست دارم ولی کم کم دارم از ابن شهر خسته میشم اطراف کوی نفت تماما شده نخاله ساختمونی در حدی که انگار دورتادور شهرک رو دیوار کشیدن هیچ کس نیست جلوی این ماشینهای حمل نخاله رو بگیره تازه جدیدا رفتگرها هم کوچه هارو جارو نمیکنن خودمون باید بریم کوچه رو تمیز کنیم
    • Ronak IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      من یک شهروند اهوازی ام.شماهایی که میاین میگین اهواز اینجور و...وقتی که شهردار باید بومی باشه و اصفهانیه چه انتظاری دارید؟ تموم زیبایی های شهراتون از پول نفت خوزستانه، همین ایرانمالی که توش پلاسین و خوب بلدین باهاش عکس توی سوشال مدیا بزارین با پول چیه؟نفت خوزستان!
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      ۷۰ درصد ایراد کار از مسئولین بی کفایته و ۳۰ درصد ایراد کار ریشه در فرهنگ اون منطقه داره
    • مریم RU ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      متاسفانه کل ایران که نابوده اما دیگه خوزستان از همه جا ویران تر اهواز که مرکز خوزستان هست واویلا ختی تو خونه هم امنیت و اسایش نداری امروز کل کفشهای ما و مهمانان ما رو از جلوی در اپارتمان بردن واقعا شرمنده مهمانمان شدیم بیواره پابرهنه موند
    • فرزانه IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      چرا دروغ میبافین اهواز از خیلی مناطق خوب تهران هم شیک تره دیگه میخواین بلا سر چی بیارین؟؟؟؟ انسان باشین مردم یکبار اهواز برین بعد ببینید دروغگو کیه
    • رز IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      این مسائل مختص اهواز نیست کل خوزستان مظلومه لعنت ب هرچ مسئول بی کفایته لعنتتتت
    • رضا IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      1 1
      وقتی میری اهواز حالت بهم میخوره از هرلحاظ؛ چ تصوری داشتم از اهواز وقتی رفتم دیدم فک نمیکردم اینجو باشه.موندم چطو مردم توی این شهر زندگی میکنن!!!
    • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      چون دارای سواد بین‌المللی هستن فقط مردم خوب زندگی می کند اقتصاد ندارن
    • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      من اهل شهرستان دیگرم قطع شدن برق اهواز حالا میگن شهر آلوده شده آیا کابران خونده مشه استاندار نمی تونه هیچ کار کند اختیا ری ندارد از مقامات بالا دارای سواد بین‌المللی هستن نستن
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      من اهل اهواز نیستم قطع برق بیسوادان
    • مهدی IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      سلام خدمت شماهمه چیزراراجب اهوازگفتیدولی ازامنیت نداشته اش چیزی نگفتیددراهوازحتی برای لحظه ای نمیتوان ماشین رادرکوچه گذاشت یالحظه ای پیاده درخیابان های خلوط رفت امدکنی فوری خفت گیرهابه سراقت میان وهمه چیزت روازت میگیرن خودمن هفته پیش اهوازبودم که ماشینم موردسرقت قرارگرفت وهمه وسایلم روبردن دیگه چشم
    • محمد RO ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      اهواز روستا نیست، روستاها خیلی زیبا هستن، اهواز فقط یک خراب شده است که توی اون حقوق بگیرها توسط صنف بازاریان و پزشکان چاپیده و قاپیده میشن.
    • AE ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      برادران از اهواز شهردار اصفهانی باشد باعث کار خود دولت است مکر ساختمان‌های فرسوده مانده ریزش می کند آن نمی بیند اعدام وزندان می بیند
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      خوزستان از زیباترین استانهای ایرانه،فقط تنها مشکلش مسیولین بی عرضه ی اونه،که فقط به فکر جیب خودشونن،یه مشت دزد
    • زیبا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      من بچه اهوازم ولی چند سال مشهد زندگی میکنم ایام نوروز برای دیدن خانواده به اهواز میام با ماشین شخصی خودم از حدود بیست شهر کوچک وبزرگ میگذرم هییییییییییچ شهری تاکیید میکنم هییییچ شهری مثل اهواز بی نظم و کثیف و الوده و .....ندیدم لطفا لطفا رسیدگی کنید
    • شهروند IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      تنها راه نجات استان ، اعدام چندین مسئول ارشد استان بدون محاکمه توسط قوه قضائیه کشور و در جلوی چشم مردم باشد و این روند اعدام ها ادامه پیدا کند تا شهر و مملکت اصلاح گردد
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      امروز۲۹اسفندماه واخرین روزسال درحال سپری شدن هست وشماهیچ تفاوتی باروزهای قبل وچه ماهای قبل وحتی بلکه سالها که جای تاسف داره برای شهرداروشورای شهری که نمیشه گفت بلکه کلان روستای اهوازچون شماهیچ نشانه ای ازشهردرروستای اهوازنمیبنیدودهیاری هم که فقط ادعای شورای شهری داره.
    • رضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      اهواز
    • مهران۱۴۹۰ IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
      2 0
      در خوزستان میلیاردها تومان خرج احداث پارک و فضای سبز می شود ولی دریغ از چند هزارتومان هزینه برای آماده بکار نگه داشتن سرویس های بهداشتی