۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰

در طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲؛

بیش از ۱۲۰۰ داوطلب افتخاری در هلال احمر خوزستان فعالیت می‌کنند

بیش از ۱۲۰۰ داوطلب افتخاری در هلال احمر خوزستان فعالیت می‌کنند

اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲، بیش از هزار و ۲۰۰ عضو جوان و نجاتگر به صورت افتخاری در هلال احمر استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با هدف اجرای طرح ملی خدمات نوروزی، جوانان هلال احمر با شعار «جوانان؛ سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» تا پایان روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ورودی‌های شهرهای استان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ۵۴۰ عضو جوان در این طرح مشارکت دارند، افزود: اعضای فعال و پویای جوانان استان در ۱۹ پایگاه موقت نوروزی و ۶ تیم سیار (سحاب) آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در خوزستان خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: تیم‌های تخصصی حوادث ترافیکی در پایگاه‌های ثابت و سیار مستقر و آماده امدادرسانی به حوادث هستند.

شعبانی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستند، تصریح کرد: پایگاه‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها و نقاط حادثه خیز جانمایی شده که در این طرح، ۶۷۴ امدادگر و نجاتگر با استفاده از خودروهای سبک و نیمه سنگین امدادی مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به مسافران نوروزی توصیه می‌شود که نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت مواجهه با حوادث ترافیکی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

کد خبر 5736006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha