۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

فرماندار شاهرود:

زمین لرزه ۵ ریشتری گرگان در شاهرود احساس شد

زمین لرزه ۵ ریشتری گرگان در شاهرود احساس شد

شاهرود- فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه در استان گلستان و احساس شدن آن در شاهرود خبر داد و گفت: این زلزله در تمام نقاط شاهرود به خصوص بخش‌های شمالی باعث ترس مردم شد.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع زمین لرزه در شهرستان شاهرود خبر داد و تاکید کرد: این زمین لرزه ساعت ۲:۱۰ بعد از ظهر دوم فروردین ماه در عمق ۲۲ کیلومتری زمین در استان گلستان رخ داد اما در شاهرود هم حس شد.

وی با بیان اینکه کانون این زمین لرزه استان گلستان و نزدیکی گرگان بوده است، افزود: علیرغم فاصله بسیار شاهرود تا کانون زلزله، این زمین لرزه به خوبی در شاهرود احساس شد.

فرماندار شاهرود گفت: در تماس تلفنی با بخشداران و در بررسی اجمالی مشخص شد این زلزله در مرزهای استان سمنان و گلستان به خصوص شاهکوه فعلاً خساراتی نداشته است.

کد خبر 5738582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسی خسته IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
      0 0
      سلام من تازه ازخواب بیدارشده بودم که قشنگ احساس کردم خونه داره تکون میخوره هرچی به خانواده اصرارکردم زلزله اومده قبول نکردن که منم به شک انداختن که شاید خواب دیدم خدایا به بزرگی وعظمتت شکر همه چی درکنترل خودته به یک لحظه دنیارو زیر و رو میکنی خدایا مابنده ی گناهکارو روسیاهیم مارو ببخش ودست ماروبگیر
    • محمد صفا IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      0 0
      واقعا خیلی بد بود. سریع دوییدم تا از خونه برم بیرون ولی خدا رو شکری به محض اینکه میخواستم از خونه بیرون برم زلزله قطع شد.😪😁
    • بارانا IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      0 0
      من خودم گرگانیم زلزله تا اونجایی که میدونم خسارتی نداشته . خدایا شکرت