۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸

مدیرکل روستایی گلستان:

۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی در روستاهای گلستان برگزار شد

۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی در روستاهای گلستان برگزار شد

گرگان- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از برگزاری ۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی با عنوان «جشنواره‌های فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا» در روستاهای استان از ۲۶ اسفند تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکمال محب حسینی بعدارظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ و ایام مبارک ماه رمضان و آغاز زودهنگام سفرهای نوروزی، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، در راستای بهره‌گیری از این فرصت با هدف افزایش نشاط اجتماعی، توسعه گردشگری، شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و توسعه اقتصادی روستاها، نسبت به برگزاری ۲۴ کمپ و جشنواره نوروزی با عنوان «جشنواره‌های فرهنگ و توسعه اقتصادی روستا» در روستاهای استان اقدام شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: بر همین اساس از ۲۱ اسفند سال گذشته تاکنون، سه کمپ نوروزی و ۲۱ جشنواره به همت دهیاران و شورای اسلامی روستاها و با پیگیری بخشداری‌ها و نظارت فرمانداری‌ها در روستاهای سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای نوروزی در ۹۲۰ روستای استان، گفت: پاک‌سازی ورودی روستاها، شست و شوی معابر و المان‌ها، پاک‌سازی تفرجگاه‌ها، ساماندهی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی، نصب بنرهای تبریک سال نو، تبلیغ و معرفی پویش منفی ۱۰ و بنرهای فرهنگ‌سازی در راستای کاهش تصادفات از مهم‌ترین اقدامات کمیته روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

محب حسینی بیان کرد: به علت تأثیرگذاری پویش منفی ۱۰ در کاهش تصادفات نوروز سال گذشته و مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بنرهای اطلاع‌رسانی پویش منفی ۱۰ در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در ۲۰۰ روستای حاشیه جاده اصلی نصب شد.

کد خبر 5739705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha