۶ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۸

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس:

توجه به مسئله تولید می‌تواند باعث رشد همه جانبه خوزستان شود

توجه به مسئله تولید می‌تواند باعث رشد همه جانبه خوزستان شود

شوش - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری، می‌تواند منجر به رشد همه جانبه استان خوزستان شود.

محمد کعب‌عمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: مقام معظم رهبری یکی از مسائل مهم کشور که مسئله اقتصاد است را باز هم بر سایر مسائل کشور ارجح دانستند و شعار سال را «مهار تورم و رشد تولید» قرار دادند.

وی گفت: تحقق شعار و اهمیت به آن باید اولویت‌کاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کشور باشد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری و نامی که انتخاب شده است حاکی از دغدغه ایشان نسبت به مشکلات و معیشت مردم است بنابراین تمامی مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

کعب عمیر ادامه داد: رشد تولید و رونق آن در کشور می‌تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی را کاهش و حتی رفع کند و این مسئله باید در سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و مجلس یازدهم شورای اسلامی موردتوجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: اگر چارچوب‌های اقتصادی را به‌درستی دنبال کنیم، نرخ تورم قابل‌کنترل و مهار است‌.

وی تصریح کرد: بروکراسی‌های عجیب و غریب برای تولیدکننده، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باید موردبازنگری قرار گیرد و به‌گونه‌ای عمل شود تا هر فردی که با اعمال‌نظر شخصی و غیرتخصصی برای صنعتگران یا تولیدکنندگان کارشکنی کرد به‌صورت قاطع و قانونی با وی برخورد شود.

کعب عمیر با تأکید بر اینکه باید بر قدرت و ظرفیت‌های داخلی تکیه و آنها را شناسایی کنیم و بر اساس برنامه‌ریزی کشوری این ظرفیت‌ها را به کارگیری کنیم، افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان خوزستان به خصوص شهرستان‌های شوش و کرخه، ارتباط قوی و سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای همسایه می‌تواند منجر به رشد همه جانبه استان شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس انقلابی با تمام توان تحقق شعار سال به نحو احسنت را دنبال می‌کند.

کد خبر 5740658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha