۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷

معاون وزیر کشور:

شهید حیدری با دعوت دولت سوریه به این کشور اعزام شد

شهید حیدری با دعوت دولت سوریه به این کشور اعزام شد

قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید حیدری و همرزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید میراحمدی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» در قرچک طی سخنانی با بیان اینکه شهید همواره زنده است و نزد خداوند متعال روزی می‌خورد، گفت: شهید میلاد حیدری و هم رزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شد، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید و برای او و فرزندان، همسر و خانواده‌اش باعث افتخار است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی امروز دوران روزهای سخت و تاریکی خودش را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

معاون امنیتی وزیر کشور اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب را دو مساله مورد تاکید در وصیتنامه شهدا دانست و اضافه کرد: به شما ملت عزیز مؤمن که با زبان روزه در این تشییع با شکوه حاضر شدید، اعلام می‌کنم که مسؤولان در قوای سه گانه بر رفع نگرانی‌های مردم در خصوص حجاب و حل معضل بی بند و باری مصمم هستند.

میراحمدی تاکید کرد: مسأله حجاب یک فریضه واجب الهی است و همه شهدای ما توصیه کردند که اگر قصد ادامه دادن راه ما را دارید، باید زندگی عفیفانه و جامعه عفیفانه را مراقبت کنید؛ این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد، اگر اقلیتی اصرار بر ادامه موضوع بی‌حجابی داشته باشند، دستگاه‌های مسؤول مصمم هستند به وظیفه خودشان در این رابطه عمل کنند.

کد خبر 5745885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      اسرائیل جنایتکار از سال 2011 تاکنون به تروریست ها در سوریه حقوق و سلاح می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • بابائی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، هر دو همچنان حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند و سازمان های بین المللی خیانتکار هم شریک جرم جنایت های آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان هستند.
    • بابائی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      مارک میلی بی ادب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
    • بابائی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      در جنگ تحمیلی ۸ ساله بیش از ۸۰ کشور جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند چرا؟
    • بابائی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      هدف صهیونیست‌ها از حملات اخیر به سوریه چیست؟ حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و دولت سوریه بوده است!
    • بابائی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش از گروه‌های تروریستی در شمال عراق حمایت می کنند چرا؟ اقلیم کردستان عراق از سال 1360 تاکنون پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
    • بابائی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار!
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 2
      نگرانی مردم؟ کدوم مردم؟؟ ما مگه جز این مردم نیستیم؟ قانون حجاب باید لغو بشه. میشنوی صدای مارو؟؟؟؟؟؟؟
    • رهگذر IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      هفت تا نظر همش مال یه نفر...