۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

برپایی ۱۵۰۰ سفره افطاری ساده در اردبیل

برپایی ۱۵۰۰ سفره افطاری ساده در اردبیل

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ افطاری ساده در مناطق مختلف استان اردبیل برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در جریان برگزاری جشن رمضان کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: از شب میلاد کریم اهل بیت و در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی آغاز جشن‌های رمضان را شاهد هستیم که در این سه شب بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ سفره افطاری ساده در مناطق مختلف استان برای اطعام نیازمندان برپا شده است.

وی تصریح کرد: در قالب جشن رمضان توزیع سبد غذایی را نیز بین نیازمندان شاهد هستیم که در این مدت پنج هزار و ۲۰۰ سبد غذایی در مناطق مختلف استان بین نیازمندان و گروه‌های جامعه هدف کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از خیرین و مراکز نیکوکاری به عنوان بال‌های کمکی کمیته امداد و جریان‌ساز امر خیرخواهی و نیک‌اندیشی یاد کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با همراهی این مجموعه‌ها بتوانیم اهداف خیرخواهانه خود را به سرانجام برسانیم.

حسین‌نژاد افزود: در این شب‌های مبارک بیش از سه هزار و ۵۰ پرس غذای گرم نیز با همراهی خیرین تهیه و در بین نیازمندان در مناطق مختلف استان توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه در شب‌های قدر نیز با توان مضاعف ادامه پیدا می‌کند تا به یاد امام محرومان علی‌ابن ابیطالب خیرین و حامیان بتوانند دستگیر نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در لیالی قدر طرح «حامی‌یابی» برای ایتام ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم تا آخر ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار حامی را برای فرزندان و کودکان بدون سرپرست پیدا کرده و این نسل آینده را کمک‌کار و یاریگر باشیم.

وی بیان کرد: جامعه نیکوکار و خیر استان با مراجعه به پایگاه‌های برپا شده و سامانه اکرام ایتام می‌توانند در طرح حمایت از کودکان ایتام مشارکت کرده و ماهانه با پرداخت مبالغی این جامعه هدف را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: همکاران ما در این شب‌های پرخیر و برکت آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جذب حامیان هستند که امیدواریم به اهداف مورد نظر در این زمینه به شایستگی دست پیدا کنیم.

کد خبر 5749787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha