۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مهر:

نیاز به رویدادهایی مثل نمایشگاه قرآن برای ترویج مباحث دینی

نیاز به رویدادهایی مثل نمایشگاه قرآن برای ترویج مباحث دینی

 خزعلی گفت: رویکرد تربیتی نمایشگاه قرآن بر کسی پوشیده نیست. یعنی انس گرفتن با آیات تربیتی و آیاتی که سبک زندگی با محوریت بانوان را یاد آور می شود در این نمایشگاه جلوه دارد.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: اگر ما بتوانیم برنامه هایی را مختص بانوان به خصوص با مفاهیم و اهداف قرآنی همراه کنیم و اقداماتی همچون مناظره و نشست ها و مکالمه هایی را با حضور بانوان قرآنی پیرامون پژوهش های دینی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در نشستی که مختص بانوان قرآنی در نمایشگاه تشکیل شده بود از کشورهای مختلف به صورت مجازی حضور پیدا کردند که امیدوارم توسعه چنین نشست ها و محافلی در عرصه قرانی برای بانوان بیشتر روی دهد.

خزعلی افزود: رویکرد تربیتی نمایشگاه قرآن بر کسی پوشیده نیست. یعنی انس گرفتن با آیات تربیتی و آیاتی که سبک زندگی بانوان را یاد آور می شود در این نمایشگاه جلوه دارد. این امر زمینه ساز آینده ای درخشان برای اسلام و جامعه اسلامی خواهد بود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در خصوص اهمیت برپایی نمایشگاه قرآن بیان داشت: در این نمایشگاه همین که خانواده ها می آیند در ارتباط با مسائل دینی و قرآنی و سبک هایی که در مسائل تربیتی قرآن مطرح هست صحبت می کنند بسیار میتواند نوید بخش باشد. بعضی از غرفه‌ها برنامه های روانشناسی و مشاوره را شاهد بودم که مسائل حجاب و عفاف و نوع پوشش را تبلیغ می‌کنند که برای بنیان خانواده موثر است.

نمایشگاه قرآن فرصتی است که نوجوانان و خانواده‌ها بتوانند بیشتر با مفاهیم دینی آشنا شده و برای ترویج مباحث دینی و معنوی ما به برپایی چنین رویدادهایی نیاز داریم.

کد خبر 5750297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha