۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲

هلال احمر فلسطین:

تلفات درگیری‌های «جبل صبیح» به ۲۱۶ نفر افزایش یافت

تلفات درگیری‌های «جبل صبیح» به ۲۱۶ نفر افزایش یافت

هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلفات درگیری‌های جبل صبیح به ۲۱۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، هلال احمر فلسطین امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تعداد تلفات درگیری های امروز در جبل صبیح به ۲۱۶ نفر افزایش یافته است.

درگیری ها زمانی آغاز شد که شهرک نشینان صهیونیست در شهرک آویتار در اطراف نابلس (کرانه‌باختری) راهپیمایی تحریک‌ آمیزی را با حضور ایتمار بن‌ گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

این در حالیست که وزارت خارجه فلسطین درباره راهپیمایی حمایت از شهرک‌ سازی در نابلس هشدار داده و اعلام کرده بود: راهپیمایی حمایت از شهرک‌سازی در شمال کرانه‌ باختری، اقدامی تنش ‎زا و تحریک‌ آمیز است. مشارکت وزرای صهیونیست در این راهپیمایی اقدامی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه مقامات تل‌آویو است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم پیشتر اعلام کرده بود که در سایه تنش و ناامنی موجود در اراضی اشغالی، قرار است ۷ وزیر صهیونیست در تظاهرات ساعت ۱۲ امروز صهیونیست‌ ها به سمت تجمع شهرک‌ نشینی اویتار در نزدیکی نابلس شرکت کنند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از آماده‌باش کامل نظامیان ارتش این رژیم در کرانه باختری قبل از برگزاری تظاهرات شهرک‌نشینان با مشارکت برخی وزرا و نمایندگان کنست به سمت تجمع شهرک‌نشینی اویتار در مجاورت نابلس خبر داده بود.

کد خبر 5751845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha