۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

به صورت کشوری صورت گرفت؛

برگزاری وبینار «طرح کیفیت بخشی به مدارس هیئت امنایی» در البرز

برگزاری وبینار «طرح کیفیت بخشی به مدارس هیئت امنایی» در البرز

کرج- وبینار کشوری «طرح کیفیت بخشی به مدارس هیئت امنایی با رویکرد سیستمی» توسط دبیرخانه کشوری طرح، مستقر در اداره مشارکت‌های مردمی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وبینار کشوری «طرح کیفیت بخشی به مدارس هیأت امنایی با رویکرد سیستمی» ظهر سه‌شنبه به منظور تبیین این طرح به میزبانی دبیرخانه کشوری طرح با حضور رؤسای ادارات مشارکت‌های مردمی و کارشناس مسئولان شوراهای ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و کارشناس مسئولان مشارکت‌های مردمی مناطق آموزشی کشور، مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش در البرز برگزار شد.

در این وبینار هادی عابدی، مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش با تأکید برنقش و جایگاه مدارس هیأت امنایی در مردمی سازی فرآیند تعلیم و تربیت به ضرورت ارتقای کیفی این مدارس از طریق طرح مذکور اشاره و خواستار بهره گیری از ظرفیت همه سازوکارهای درون و برون سازمانی بویژه شوراهای آموزش و پرورش، شورای راهبری توسعه مدیریت استان‌ها، کمیته آموزشی و پرورشی ادارات کل در اجرای مؤثر و کامل این طرح شد.

در ادامه مشاور تخصصی دبیرخانه به تبیین ابعاد مختلف طرح و بسته کیفیت بخشی مدارس هیئت امنایی در سه محور پوشه دانش آموز، پوشه علم و پوشه مدرسه پرداخت و ساز و کار استفاده از پلت فرم و فناوری‌های نوین در اجرای طرح را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

شایان ذکر است طرح کیفیت بخشی به مدارس هیأت امنایی با رویکرد سیستمی برای نخستین بار در کشور توسط اداره کل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مدارس هیأت امنایی کشور اجرا می‌شود و دبیرخانه آن در اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مستقر است.

کد خبر 5752464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha