۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸

استاندار اردبیل تاکید کرد؛

خیرخواهی به نیت علی (ع)/خیرین دست ۲هزار ایتام را بگیرند

خیرخواهی به نیت علی (ع)/خیرین دست ۲هزار ایتام را بگیرند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر خیرخواهی به نیت امام علی (ع) و دستگیری از فقرا و ایتام در استان اردبیل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی شامگاه پنجشنبه در مراسم سفره افطار برپا شده به همت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: مردم متدین و عاشق اهل بیت استان اردبیل در ایام ماه مبارک رمضان با اعمال خیر و نیک خود سعی کردند تا در دستگیری از نیازمندان و فقرا پیشگام باشند و اقدامی ماندگار انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های کمیته امداد مؤسسات خیریه و نهادها و مراکز نیکوکاری نیز پای کار آمدند تا به عشق مولای خود علی (ع) دستگیر ایتام، فقرا و نیازمندان باشند تا در دنیای آخرت شرمنده مولایمان علی نباشیم.

استاندار اردبیل افزود: در استان اردبیل نیز ۹ هزار نفر از کودکان یتیم و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد هستند که برای ۷ هزار نفر از آنها با همراهی خیرین استانی و خارج استان حامی یابی انجام شده و ۲ هزار نفر همچنان فاقد حامی و سرپرست هستند.

عاملی گفت: از اول ماه مبارک رمضان به ویژه هفته احسان و اکرام ایتام جمع آوری کمک‌های مردمی و حامی یابی آغاز شده تا همه این کودکان یتیم تحت پوشش حامی قرار گرفته و از حمایت‌های مادی و معنوی آنها بهره مند شوند.

وی تنوع ارائه خدمات کمیته امداد را در پشتیبانی از این خانواده‌ها و ایتام ستودنی خواند و تصریح کرد: این نهاد انقلابی وظیفه‌ای خطیر و سنگین خود را در قبال این خانواده‌ها به شایستگی انجام داده و با برپایی سفره‌های احسان، توزیع سبد غذایی و رونق افطاری‌های ساده سعی کرده است تا حمایت همه جانبه را از این خانواده‌های نیازمند انجام دهد.

استاندار اردبیل بیان کرد: اهالی خیرخواه استان و خیرین خارج از استان باید در پوشش این خانواده‌ها دست یاری به سمت نهاد کمیته امداد بردارند و این مجموعه را بیش از گذشته یاری کنند.

عاملی اظهار کرد: با همراهی خیرین اقدامات خوبی در استان آغاز شده به طوری که ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش یکی از خیرین بوده که این خیر با پرداخت مبالغی هنگفت از این کودکان در ابعاد مختلف حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی است تا به عشق مولای خود علی (ع) دستگیر نیازمندان بوده تا با این کودکان و کشیدن دست محبت بر سر آنها زمینه خیر و برکت را برای خانواده و آحاد جامعه فراهم کنیم.

کد خبر 5754082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha